• Anonym (Sambon)

    Älskar min killes kuk

    Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

    Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg

  • Svar på tråden Älskar min killes kuk
  • Anonym (oooo)

    Haha de där inlägget lät precis som att du måste intala dig själva att den är bra men i själva verket tänker du usch

  • Anonym (Sambon)
    Anonym (oooo) skrev 2015-05-20 09:43:09 följande:

    Haha de där inlägget lät precis som att du måste intala dig själva att den är bra men i själva verket tänker du usch


    Det är din tolkning :) jag kom in här och bara såg en storm av trådar där killar var så oroliga. Så jag ville bara få det sagt :)

    Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Anonym (Hur tänkte du nu?)

    Va? Så liten?? Känner du verkligen något då eller fejkar du?

  • Anonym (bra)
    Anonym (Sambon) skrev 2015-05-20 09:38:04 följande:

    Min sambo har en helt vanlig kuk på 15-16 cm i längd och jag tror att han sa att den var 11,5cm runt om. Han är den absolut skönaste jag haft sex med.

    Ville få detta sagt då det skrivs så mycket om storlekar här inne. Skulle inte byta ut hans kuk mot någon annans i hela världen. Den är perfekt! Och snygg


    Bra initiativ. Detta är ett stort problem för många killar.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Hur tänkte du nu?) skrev 2015-05-20 18:08:23 följande:

    Va? Så liten?? Känner du verkligen något då eller fejkar du?


    Oj, för mig är det rätt stort, känns jättemycket. Tar i längst in i fel vinklar..
  • Gung Ho
    Anonym (Sambon) skrev 2015-05-20 09:44:34 följande:
    Det är din tolkning :) jag kom in här och bara såg en storm av trådar där killar var så oroliga. Så jag ville bara få det sagt :)

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Vi lever i en värld av fixering, tänker då inte bara på just kukstorlek, utan tex vikt, bröststorlek etc..
  • Anonym (K32)

    Om den metmasken är den skönaste som du har haft så måste jag fråga, hur många har du varit med?

Svar på tråden Älskar min killes kuk