• Donkeyclutch

    Hemorrojder - Analsex - Operation

    Hejsan !

    Jag har sedan 5 månader tillbaka haft hemorrojder. Jag har bokat tid hos vårdcentralen nu och jag undrar om dom kan göra nåt åt det. Jag är homosexuell och det enda sättet för mig att ha sex på är analsex. Och uppenbarligen tar jag emot... Skrikandes Det påverkar mig verkligen jätte mycket att jag har dom där nere eftersom jag inte kan ha sex med min pojkvän. Jag har nu en bra kost och allt det där, testat till och med att ta xyloproct men det har inte fungerat.

    Kan jag operera bort dom och sedan kunna ha analsex igen utan att det ska göra ont?

    Blir super glad om någon kan svara på detta! :)

    Tack!
  • Svar på tråden Hemorrojder - Analsex - Operation
  • Anonym (Karlsson)

    Du kommer kunna ta emot analsex igen när du läkt efter operationen. Ingreppet kan  göras på olika sätt som tar olika lång tid.

    Under tiden får kan ni väl passa på att utveckla ert sexliv, låter väldigt begränsat med bara analsex... Men det är förstås upp till er.

  • Donkeyclutch

    Okej då förstår jag. Jo jag vet, vi har ju självklart sex på andra sätt. Men det här är något vi båda vill och jag vill inte liksom genomgå en operation och sedan aldrig mer kunna ha sex igen.

    Tack iaf :)

Svar på tråden Hemorrojder - Analsex - Operation