• Fridaa93

    Vi som ska ha bim om några dagar, skriv om era symtom :)

    Hej!

    Jag har bim om 1-2 dagar och tror jag blir knäpp på min kropp. Har avvikande symtom som funnits där andar månader när mensen kommit som tex har jag efter 1-2 dagar efter äl så får jag jätte ömma bröstvårtor men inte denna månaden sen har jag de anda månaderna fått en liten blödning ca 5 dagar innan mensen kom men den kom inte denna månaden.

     Mina symtom är: trött, hungrig (helst mitt i natten oxå) , molande värk i nedre delen av magen, mår illa från och till, springer på toa hela tiden, sjukt sugen på salta saker, mörka bröstgårdar (min sambo som sa de) , tycker att jag har fått mer blodådror på brösten kan även inbilla mig de oxå, brösten känns även större och tyngre, bröstvårtorna är lite ömma och fick en liten brun flytning i går de syns bara lite på pappret när jag torkar mig.

    Man undrar ju om de är nåt på gång lr om tant röd som kommer snart.

  • Svar på tråden Vi som ska ha bim om några dagar, skriv om era symtom :)
  • emmmsa

    har nästan precis samma symptom, har BIM om 4 dagar och hade en liten blödning häromdagen också!

    hur gammal är du? :)

  • Anonym (Ankan)

    Bim om en vecka. Molvärk i rygg och mage, illamående till och från. Tappar helt aptiten ibland. Tröttare. Samtidigt finnar, som jag brukar få innan mens.

  • emmmsa

    okej, jag är 17, så det är lite oplanerat nu om det skulle hända, men jag och min pojkvän är beredda på det och vill behålla!

    så skulle du vilja följas åt om vi båda är gravida? :)

  • Fridaa93

    Okej vårat är planerat, bara hoppas på att det är något ja de kan vi absolut göra, gud vad roligt

  • Fridaa93

    Va nyss på toa och de kom lite rosa på pappret, vet inte vad jag ska ta mig till är så förvirrad :|

  • emmmsa

    åh vad kul! jaa även fast jag är ung så hoppas jag faktist att det är ett plus! är också lite förvirrad, det är så blandade symptom, både för mens och graviditet, vi får se om några dagar! skulle vara jättekul att följas åt! om jag nu är gravid så är jag i v.4 och beräknad 29 januari! :)

  • Fridaa93

    Okej, om jag är gravid så är jag oxå i vecka 4 (3+6). Och den lilla rosa blödningen försvann lika fort som den kom

  • Zaaaaannna

    Ska ha min mens om exakt en vecka, inte direkt planerat (men välkommet om det blir ett plus)och har kört med avbrutna samlag. Hade ägglossning runt den 14/5 och har haft värk i magen/ryggen i cirka 3 dagar nu. Brukar aldrig känna av värk innan mensen utan samma dag.. Känner mig även lite tröttare än vanligt och ömma bröstvårtor.. sen kanske jag inbillar mig massa också...

  • Anonym (Ankan)

    Zaaaaannna, låter precis som mig. Gott om växtvärk/mensvärk och har en vecka kvar till bim. Brösten märker jag inget på men får illamåendeattacker främst på kvällarna. Blä.

Svar på tråden Vi som ska ha bim om några dagar, skriv om era symtom :)