• Anonym (Domina)

    Dominans

    En nyfiken fråga.

    Jag är ganska dominant av mig främst sadistisk.
    Jag älskar att se en undergiven mans smärt och förnedring och blir väldigt upphetsad och kåt av det.
    Dock så har jag aldrig sex med den undergivne. Faktum är att jag runkar inte ens av honom.
    Ja kan ta honom med strap eller dildo eller beordra honom att runka men min orgasm gör ja inte något åt och är rätt nöjd just då med det.
    Faktum är att jag tycker inte en undergiven man är man nog att ta mig så som jag vill därför har jag inte sex med dem.

    Till er, Både män och kvinnor, som är dominanta.
    Hur gör ni och hur ser ni på det hela.
    Har ni sex med den undergivna?
    Ja eller nej och varför?

  • Svar på tråden Dominans
  • Matte7308

    Jag gillar just det du beskriver. Skulle gärna diskutera ämnet med dig via mail eller dylikt. Har haft ett par såna relationer.

  • Anonym (Fille)

    Jag har sex med min submrs. Hon är så pass skön att jag tar henne så också. Men är inne lite på samma linje som du.

    Ibland är jag inte intresserad av att kladda ner mig och vill i princip inte ta av mig ytterkläderna. Då är jag också som strängast.

    Men svaret på frågan är ja. Som minst kommer jag i hennes mun och vill ha kuken ren och fin innan vi skiljs åt.

  • Anonym (Fille)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-05-22 15:35:21 följande:

    Det är nog något allvarligt fel på dig!

    Hade en liten fikus som dig kommit inpå vårt gym så hade vi stora grabbar dominerat dig rejält och straffat dig för din vidriga sätt.


    Hej lilla bubben! Man får känslan av att någon expojkvän sårat dig!

    Pussis o kramis
  • Herrn i unform
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-05-22 15:35:21 följande:
    Det är nog något allvarligt fel på dig!
    Hade en liten fikus som dig kommit inpå vårt gym så hade vi stora grabbar dominerat dig rejält och straffat dig för din vidriga sätt.

    Och så var det det där igen med att du hävdar att du är antifikus men alltid drar in dig och dina "grabbar" på gymmet som ska dominera och förgripa er på skribenterna, oftast män. 
    Kan du inte bara ge dig nu? Om du inte är ett troll förstås. Det har inget med din tyngdlyftning att göra med vad folk har för sexuell preferens. 


    Anonym (Domina) skrev 2015-05-21 21:44:22 följande:

    En nyfiken fråga.

    Jag är ganska dominant av mig främst sadistisk.
    Jag älskar att se en undergiven mans smärt och förnedring och blir väldigt upphetsad och kåt av det.
    Dock så har jag aldrig sex med den undergivne. Faktum är att jag runkar inte ens av honom.
    Ja kan ta honom med strap eller dildo eller beordra honom att runka men min orgasm gör ja inte något åt och är rätt nöjd just då med det.
    Faktum är att jag tycker inte en undergiven man är man nog att ta mig så som jag vill därför har jag inte sex med dem.

    Till er, Både män och kvinnor, som är dominanta.
    Hur gör ni och hur ser ni på det hela.
    Har ni sex med den undergivna?
    Ja eller nej och varför?


    Så, för att svara på TS.


    Jag brukar se mina subs som de absolut mest dominanta som finns, just för att det är på den undergivnes premisser och ramar som man faktiskt utsätter de för något. DE bestämmer när det är nog eller för hårt m.m..

    Dock har jag sen helt fria händer inom ramarna för vad de klarar av och kan ta emot. 
    Men ja, jag har sex med dem också då det är en del av min utlevnad. Men kan lika väl också bara ge smärta, förnedring och kontroll. Även gärna mental kontroll så som skriven text eller uppdrag eller så, man måste alltså inte ses rent fysiskt. Och det har varit väldigt spännande och givande.
    Att kunna kontrollera någon annans sinne och tankar bara med det skrivna ordet är nästan ännu mer upphetsande.

  • Anonym (Minsann)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-05-22 15:35:21 följande:
    Det är nog något allvarligt fel på dig!
    Hade en liten fikus som dig kommit inpå vårt gym så hade vi stora grabbar dominerat dig rejält och straffat dig för din vidriga sätt.
    Här har vi nån som blev sugen direkt! vad är det för gay-gym?
  • Anonym (Domina)
    Anonym (Fille) skrev 2015-05-22 18:40:46 följande:
    Hej lilla bubben! Man får känslan av att någon expojkvän sårat dig!

    Pussis o kramis
    Fast är det inte så att det är vanligare att manliga dom har sex med sin ug än vad det är för de kvinnliga dominanta?

    Så jag upplever det i alla fall.
  • Anonym (Domina)
    Anonym (Fille) skrev 2015-05-22 14:57:46 följande:

    Jag har sex med min submrs. Hon är så pass skön att jag tar henne så också. Men är inne lite på samma linje som du.

    Ibland är jag inte intresserad av att kladda ner mig och vill i princip inte ta av mig ytterkläderna. Då är jag också som strängast.

    Men svaret på frågan är ja. Som minst kommer jag i hennes mun och vill ha kuken ren och fin innan vi skiljs åt.



    Det var dig ja .skulle svara på. Blev fel innan :p

    Fast är det inte så att det är vanligare att manliga dom har sex med sin ug än vad det är för de kvinnliga dominanta?


    Så jag upplever det i alla fall.
  • Hadraniel
    Anonym (Domina) skrev 2015-05-23 17:07:36 följande:
    Fast är det inte så att det är vanligare att manliga dom har sex med sin ug än vad det är för de kvinnliga dominanta?

    Så jag upplever det i alla fall.
    Hoppas verkligen inte det ligger till så då jag själv inte skulle kunna tänka mig någon sådan relation utan sex.

    I och för sig är jag ju ute efter en mer vanlig kärleksrelation alternativt en kk-relation med en sexuellt dominant kvinna så kanske inte är samma sak som en ren dominansrelation i och för sig?
  • Anonym (Fille)
    Anonym (Domina) skrev 2015-05-23 17:07:36 följande:

    Det var dig ja .skulle svara på. Blev fel innan :p

    Fast är det inte så att det är vanligare att manliga dom har sex med sin ug än vad det är för de kvinnliga dominanta?Så jag upplever det i alla fall.


    Så är det kanske. Jag har ingen aning för jag känner inga andra likasinnade.
  • Anonym (Domina)
    Anonym (Fille) skrev 2015-05-23 18:26:51 följande:
    Så är det kanske. Jag har ingen aning för jag känner inga andra likasinnade.
    Slängde ut frågan på DS en gång och fick mycke varierande svar.
    Många män har sex med sin ug medans kvinnor inte har de. De låter i regel bara den ug slicka dem men inte mer.
    Så det var lite intressant faktiskt
  • Hadraniel
    Anonym (Domina) skrev 2015-05-25 10:42:28 följande:
    Slängde ut frågan på DS en gång och fick mycke varierande svar.
    Många män har sex med sin ug medans kvinnor inte har de. De låter i regel bara den ug slicka dem men inte mer.
    Så det var lite intressant faktiskt
    Suck! Som att det inte redan är svårt nog att hitta kvinnor som överhuvudtaget är dominant lagda inom sexlivet. Ska man sedan dessutom behöva leta bland minoriteten av dessa som även vill ha sex? Kanske lika bra att ge upp redan nu? Rynkar på näsan
  • Anonym (Domina)
    Hadraniel skrev 2015-05-25 10:59:14 följande:
    Suck! Som att det inte redan är svårt nog att hitta kvinnor som överhuvudtaget är dominant lagda inom sexlivet. Ska man sedan dessutom behöva leta bland minoriteten av dessa som även vill ha sex? Kanske lika bra att ge upp redan nu? Rynkar på näsan
    Haha!
    Jasså?

    Hate to say it men min personliga åsikt är som sagt att en undergiven man inte är man nog att få nöjet att knulla mig.
  • Hadraniel
    Anonym (Domina) skrev 2015-05-25 14:55:46 följande:
    Haha!
    Jasså?

    Hate to say it men min personliga åsikt är som sagt att en undergiven man inte är man nog att få nöjet att knulla mig.
    Fast då jag enbart brukar ägna mig åt sexuella aktiviteter med kvinnor som jag ser som potentiellt intressanta för ett förhållande så blir det ju lite problem här om man inte ska ha sex med varandra då jag dessutom inte kan tänka mig annat än ett monogamt förhållande åt båda hållen.

    I och för sig skulle det väl kanske gå rent praktiskt att man enbart fick knulla kvinnan med en strapon, ge oralsex och dylikt men själv bara fick annan stimulans än klassiskt penetrationssex. Skulle nog dock tycka det var trist om jag aldrig fick ha den typen av sex även om man såklart kan göra mycket annat intressant inom sexlivet.
  • Anonym (Fille)
    Anonym (Domina) skrev 2015-05-25 10:42:28 följande:

    Slängde ut frågan på DS en gång och fick mycke varierande svar.

    Många män har sex med sin ug medans kvinnor inte har de. De låter i regel bara den ug slicka dem men inte mer.

    Så det var lite intressant faktiskt


    När jag äger henne ger jag henne lite paradoxalt mindre mängd kuk och tvärtom när jag är mjuk. Både jag och hon tänder mest av att jag ägar henne.

    Tror du kvinnliga dom äger mer eller har subs som föredrar det? Vad tror du?
  • Anonym (Domina)
    Anonym (Fille) skrev 2015-05-25 15:26:31 följande:
    När jag äger henne ger jag henne lite paradoxalt mindre mängd kuk och tvärtom när jag är mjuk. Både jag och hon tänder mest av att jag ägar henne.

    Tror du kvinnliga dom äger mer eller har subs som föredrar det? Vad tror du?
    Jag kan nog bara svara för mig själv då ägandet och kontrollen är det jag gillar och att få utöva min sadism på min"slav"
    j a d e d skrev 2015-05-25 16:12:18 följande:

    Vilka män har du sex med då TS?


    Jag föredrar sex med en dominant man då jag gillar lite våldsamt sex från båda parter.
  • j a d e d

    Oj. Sex där båda är dominanta alltså. Ja det kanske... funkar?

  • Anonym (Domina)
    j a d e d skrev 2015-05-25 19:52:25 följande:

    Oj. Sex där båda är dominanta alltså. Ja det kanske... funkar?


    Det har varit positivt hittills från båda håll. 
    Det bli väldigt lekfullt och omväxlande dominerande med ordentligt med motstånd
Svar på tråden Dominans