• Kåtte

    Analt samlag

    Hejsan!

    Hade analt samlag för första gången i förra veckan med min tjej.

    Underbar upplevelse för oss båda!

    Vi använde inte kondom, endast olja...

    Vill prova vid fler tillfällen.

    Tänkte nu höra med er som har stor erfarenhet av analsex och som frekvent har analt samlag.

    Använder ni kondom, eller kör ni på utan?

  • Svar på tråden Analt samlag
  • Lilje

    Oftast utan. Har lite träning nu, så är jag kåt behövs inte ens glid. Då bara kör vi på. Dock får han inte stoppa den någon annan stans efter om han inte tvättar sig imellan.

  • Hadraniel
    Lilje skrev 2015-05-21 22:01:03 följande:
    Oftast utan. Har lite träning nu, så är jag kåt behövs inte ens glid. Då bara kör vi på. Dock får han inte stoppa den någon annan stans efter om han inte tvättar sig imellan.
    Finns det inte rätt stor risk att killen får urinvägsinfektion om han kör utan?
  • Maltemånsson
    Hadraniel skrev 2015-05-21 22:04:59 följande:
    Finns det inte rätt stor risk att killen får urinvägsinfektion om han kör utan?
    Va???
  • zeymas

    Hade analt sex med en lite äldre kvinna och vi fich använda lite glid ... sen fick jag låta henne reglera och köra fram o tbx eftersom det är hon som känner om det gör ont .. hon tyckte de va skönt medan kuken va in med lite rörelse men inte att dra ut den het. Gäller att ni båda är rena och friska..tvätta kuken efter innan du stoppar det i fittan annars det blir infektion av massa bakterier. Kör på

  • Haskel
    Hadraniel skrev 2015-05-21 22:04:59 följande:
    Finns det inte rätt stor risk att killen får urinvägsinfektion om han kör utan?
    Risken ökar och finns, men den är dock väldigt liten.
  • lavendel

    Har i stort sett bara kört utan kondom vid analsex. Har inte haft någon urinvägsinfektio. Brukar dock pissa rätt direkt efter och tvätta snabelsnabeln.

  • Kåtte
    Lilje skrev 2015-05-21 22:01:03 följande:

    Oftast utan. Har lite träning nu, så är jag kåt behövs inte ens glid. Då bara kör vi på. Dock får han inte stoppa den någon annan stans efter om han inte tvättar sig imellan.


    Hur upplever du det som tjej Lilje jämfört med vaginal samlag?

    Känner du någon smärta som är obehaglig, eller kanske kan det vara upphetsande med lite "pain in the ass" :) ?
  • Anonym (Guldfisken)

    Har en äldre tjej som gillar det och det blir ett par gånger i veckan. Hon har gjort det mycket och är van vid det så det blir utan glid.

Svar på tråden Analt samlag