• Innaj

    Clearblue fertilitetsmonitor

    Jag köpte efter många om och men en fertilitetsmonitor. Trodde väl inte att det skulle hjälpa och blev verkligen positivt överraskad ! Lite strulig att använda tills man fick in rytmen men det behövdes bara 2månader. :)

    Kan ju inte veta att det berodde på den men jag vet att jag fick hjälp med när jag va som mest fertil.

    Finns det någon här som vill köpa min monitor för 800kr ? + ett oöppnat paket stickor till , allt för 1000kr. Nypris 1500kr !

  • Svar på tråden Clearblue fertilitetsmonitor
  • miamarina84
    Innaj skrev 2015-05-22 14:42:49 följande:

    Jag köpte efter många om och men en fertilitetsmonitor. Trodde väl inte att det skulle hjälpa och blev verkligen positivt överraskad ! Lite strulig att använda tills man fick in rytmen men det behövdes bara 2månader. :)

    Kan ju inte veta att det berodde på den men jag vet att jag fick hjälp med när jag va som mest fertil.

    Finns det någon här som vill köpa min monitor för 800kr ? + ett oöppnat paket stickor till , allt för 1000kr. Nypris 1500kr !


    Hej

    Jag började med den förra månaden :) så förhoppningsvis blir det bra denna eller nästa månad då. Skönt då ger det hopp :) monitorn är min kamrats som jag har fått låna. Vi har nu försökt sedan sju månader, men hoppas på att pricka in denna månaden!!!
  • Innaj

    [quote=75336102][quote-nick]miamarina84 skrev 2015-05-22 22:06:33 följande:[/quote-nick]Hej

    Jag började med den förra månaden :) så förhoppningsvis blir det bra denna eller nästa månad då. Skönt då ger det hopp :) monitorn är min kamrats som jag har fått låna. Vi har nu försökt sedan sju månader, men hoppas på att pricka in denna månaden!!![/

    Åh va spännSnde !! Vi försökte också i ca 6 mån innan vi köpte monitorn :)

    Meddela dig hur det går!!

  • Japsosa

    Hej! Jag skulle gärna köpa din monitor. Jag heter Isabellisen och är ny användare här. Kan vi kontakta varandra här? Var bor du i landet?

  • Innaj

    [quote=75340202][quote-nick]Japsosa skrev 2015-05-24 01:11:29 följande:[/quote-nick]Hej! Jag skulle gärna köpa din monitor. Jag heter Isabellisen och är ny användare här. Kan vi kontakta varandra här? Var bor du i landet?[/

    Hej!

    Jag bor i Sthlm , vart bor du?

    Har du Facebook så kanske det är lättare att snacka vis messenger ?

  • Louise_88
    Innaj skrev 2015-05-22 14:42:49 följande:

    Jag köpte efter många om och men en fertilitetsmonitor. Trodde väl inte att det skulle hjälpa och blev verkligen positivt överraskad ! Lite strulig att använda tills man fick in rytmen men det behövdes bara 2månader. :)

    Kan ju inte veta att det berodde på den men jag vet att jag fick hjälp med när jag va som mest fertil.

    Finns det någon här som vill köpa min monitor för 800kr ? + ett oöppnat paket stickor till , allt för 1000kr. Nypris 1500kr !


    Togs de sig för er direkt? Ansåg du att du hade ÄL samma dag som den visade Max?
  • Innaj

    [quote=75357807][quote-nick]Louise_88 skrev 2015-05-27 22:43:47 följande:[/quote-nick]Togs de sig för er direkt? Ansåg du att du hade ÄL samma dag som den visade Max?[/

    Hej!

    Nej två månader tog det, jag använde ÄL stickor samtidigt som monitorn och det va bra mkt lättare att läsa av den än stickorna.

    Men både monitor o stickor visade ÄL för mig samtidigt

Svar på tråden Clearblue fertilitetsmonitor