• längtar93

    behöver verkligen er hjälp

    Nu är det så att det är ett år sedan som jag tog ut min p-stav. Och i en vecka nu har jag känt mig väldigt konstig (sambon och jag försöker bli gravida).

    Jag har mått väldigt illa, samt om jag åker ttåg och sitter åt fel håll så känns det som att jag ska kräkas. Har haft sura uppstötningar (aldrig haft innan) magen känns svullen och ingen mat smakar bra. Nu har jag även börjat må illa kvällstid och inatt sov jag hela 12 timmar men känner mig hela tiden väldigt trött. Ikväll har jag oxå känt mig feber varm men inte febrig om ni förstår mig. Samt på allting så springer jag och kissar hela tiden men är vanligt.

    Någon annan som mått såhär? Mensen är beräknad på måndag och min brukar vara punktlig. Tog ett test igår morse som visade negativt. Kan det fortfarande vara gravidsymptom jag känner? Berätta gärna för mig.

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden behöver verkligen er hjälp
  • SecretlyMe

    Symtom är väldigt individuella så ingen kan ge dig ett korrekt svar. Det du beskriver är tex typiskt min pms-period mellan ägglossning och bim-dagen. För andra kan det vara tydliga tecken på graviditet.

    Du får helt enkelt hålla tålamodet uppe ;)

  • Mrssissi

    Alla dessa symptom du beskriver hade jag tidigt i graviditeten v26+3 just nu. Min mens hade varit lite oregelbunden och min sambo och jag hade försökt i tre månader när jag plussade. Jag trodde givetvis att illamåendet och åksjukan berodde på min magkatarr men icke! Lycka till och håller timmarna för ett positivt svar!

  • längtar93
    Mrssissi skrev 2015-05-23 11:03:23 följande:

    Alla dessa symptom du beskriver hade jag tidigt i graviditeten v26+3 just nu. Min mens hade varit lite oregelbunden och min sambo och jag hade försökt i tre månader när jag plussade. Jag trodde givetvis att illamåendet och åksjukan berodde på min magkatarr men icke! Lycka till och håller timmarna för ett positivt svar!


    Åh grattis till plusset!

    Ja jag har oxå magkatarr så därför vågar jag inte hoppas något. Men håller tummarna nu :)
  • Mrssissi
    längtar93 skrev 2015-05-24 16:06:56 följande:
    Åh grattis till plusset!

    Ja jag har oxå magkatarr så därför vågar jag inte hoppas något. Men håller tummarna nu :)
    Tack!! Du måste berätta hur det går för dig!!
  • längtar93
    Mrssissi skrev 2015-05-24 17:06:17 följande:

    Tack!! Du måste berätta hur det går för dig!!


    Absolut det ska jag göra :) hur länge efter bmi borde man vänta innan man testar?
  • Tonensu

    Du kan testa på samma dag du ska ha mens, så imorgon bitti :) hoppas!

  • Mrssissi
    längtar93 skrev 2015-05-25 08:39:07 följande:

    Happ då var fröken röd tillbaka för att hälsa på... Tyvärr!


    Va tråkigt :/ men det är bara att fortsätta försöka! När du minst anar det så kommer pluset!
  • längtar93
    Mrssissi skrev 2015-05-25 11:52:10 följande:

    Va tråkigt :/ men det är bara att fortsätta försöka! När du minst anar det så kommer pluset!


    Ja man ska inte stressa :)
  • längtar93

    Fick som sagt mens i söndags, men den är inte så "mycket " som den brukar vara. Brukar ha så pass mycket att jag blir yr.

    I tisdags när jag skulle köra till jobbet var jag tvungen att vända då jag höll på att kräkas, kom hem och sov i 8(!!!) timmar till. (har dock feber nu) men mår illa på morgonen.

    Är det någon här som fick "mens" under graviditeten?

  • RapidAngel
    längtar93 skrev 2015-05-27 20:04:37 följande:

    Fick som sagt mens i söndags, men den är inte så "mycket " som den brukar vara. Brukar ha så pass mycket att jag blir yr.

    I tisdags när jag skulle köra till jobbet var jag tvungen att vända då jag höll på att kräkas, kom hem och sov i 8(!!!) timmar till. (har dock feber nu) men mår illa på morgonen.

    Är det någon här som fick "mens" under graviditeten?


    Hej!! Hur har det gått? Fick själv otroligt skum mens denna cykel och undrar samma sak som du!
  • längtar93
    RapidAngel skrev 2015-06-23 21:59:58 följande:
    Hej!! Hur har det gått? Fick själv otroligt skum mens denna cykel och undrar samma sak som du!
    Hej!
    Nopp ingenting än, har nu beställt hem NaturalCycles Plan och har börjat tempa.
    Så vi får se om detta är till någon hjälp :)
Svar på tråden behöver verkligen er hjälp