• Anonym (Anonym signatur)

    Vill ha närhet

    Hej.

    Jag har varit tillsammans med en tjej i snart ett år, vi beslutade att åka till en storstad för att bo på hotell en helg. Det senaste har jag inte känt mig uppskattad, älskad eller bekräftad & idag blev jag himla frustrerad. Vi låg och kollade en film och när vi skulle sova ville hon inte ha mig nära, utan sa att jag kunde sova jämnte men inte nära. Jag älskar tjejen och frågade om detta, varför hon det senaste sagt bort mig och inte ville ha mig nära och hon sa att det känns påtvingat.

    Nu ligger jag här, under helgen vi längtat efter och känner mig än en gång frustrerad och besviken så det kokar. Vill bara ha henne nära. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känns skönt att skriva av sig. tacksam för svar

  • Svar på tråden Vill ha närhet
  • Anonym (Peter)

    Tror att jag hade det lika med min tjej när vi träffades

    Hon ville hela tiden sova med ryggen emot mig och en bit bort .

    Så är det ff och vi har varit ihop i över 23 år nu.

    Det är likadant ff och vi har sex även så att hon ligger i sked med ryggen emot mig så att jag kan pulla samtidigt som jag knullar henne.

    Hon drömmer om en annan man säkert men det gör inget för mig.

  • tuxxe
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2015-05-23 02:36:49 följande:

    Hej.

    Jag har varit tillsammans med en tjej i snart ett år, vi beslutade att åka till en storstad för att bo på hotell en helg. Det senaste har jag inte känt mig uppskattad, älskad eller bekräftad & idag blev jag himla frustrerad. Vi låg och kollade en film och när vi skulle sova ville hon inte ha mig nära, utan sa att jag kunde sova jämnte men inte nära. Jag älskar tjejen och frågade om detta, varför hon det senaste sagt bort mig och inte ville ha mig nära och hon sa att det känns påtvingat.

    Nu ligger jag här, under helgen vi längtat efter och känner mig än en gång frustrerad och besviken så det kokar. Vill bara ha henne nära. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känns skönt att skriva av sig. tacksam för svar


    Om det är så efter ett år då är det troligen något som är riktigt fel i ert samspel. ...

    Jag hade nog sagt åt henne vad jag vad jag tyckte och tänkte och antingen fått till att man arbetar på det eller avslutar det.
  • Anonym (T)

    Hon är helt enkelt en person som inte tycker om att ligga nära. Jag är själv så. Känns obehagligt att ligga och trängas, jag behövde utrymme att röra mig på. Hon kan också tycka att det är för varmt. Vi är alla olika.

Svar på tråden Vill ha närhet