• Anonym (helena)

    konstig karl

    Jag trodde jag hade koll på hur karlar fungerar. Har aldrig fått nobben i mitt 40 åriga liv.


    Har en öppen relation där jag får ligga. Har en karl på kroken som är otroligt svår. Han är skitkåt på mig. Har träffats och hånglat flera ggr o haft en liten snabbis en gång. Men han är så rädd att nån ska få reda. eftersom jag har ett förhållande. Men han själv är ju singel..


    Nu var det när att vi blev upptäckta sist så nu vågar han inte ses nåt mer. Ska jag bara strunta i honom?


    Trodde inte karlar tänkte så. Dom tänker väl med kuken.
    Suck


     

  • Svar på tråden konstig karl
  • Zarch

    Klena nerver antagligen, huvva....klarar inte av neurotiska män. Sedan så undrar jag varför du bryr dig så himla mycket om det? Blev du betuttad eller? Om inte, skit i't.

  • Anonym (Hoppsan)

    Jag kan ställa upp som en reserv om du vill?

    Har bra utseende tränar och ordentligt skapt så att säga.

    187cm 103 kg

  • BengtH
    Anonym (helena) skrev 2015-05-23 10:22:23 följande:

    Jag trodde jag hade koll på hur karlar fungerar. Har aldrig fått nobben i mitt 40 åriga liv.


    Har en öppen relation där jag får ligga. Har en karl på kroken som är otroligt svår. Han är skitkåt på mig. Har träffats och hånglat flera ggr o haft en liten snabbis en gång. Men han är så rädd att nån ska få reda. eftersom jag har ett förhållande. Men han själv är ju singel..


    Nu var det när att vi blev upptäckta sist så nu vågar han inte ses nåt mer. Ska jag bara strunta i honom?


    Trodde inte karlar tänkte så. Dom tänker väl med kuken.
    Suck


     


    Han är rädd för att det ska komma fram  att ni ligger ?  

    Varför ska han prassla med dig; en upptagen tjej, han är naturligtvis rädd för att bli blåslagen av din andra karl, men det bryr du dig väl inte om?
  • Zarch
    BengtH skrev 2015-05-23 10:46:49 följande:

    Han är rädd för att det ska komma fram  att ni ligger ?  

    Varför ska han prassla med dig; en upptagen tjej, han är naturligtvis rädd för att bli blåslagen av din andra karl, men det bryr du dig väl inte om?


    Man ska inte snepippa men är inte en öppen relation lika med att man får ligga med andra? Eller vad säger du Bengan?
  • BengtH
    Zarch skrev 2015-05-23 10:53:31 följande:
    Man ska inte snepippa men är inte en öppen relation lika med att man får ligga med andra? Eller vad säger du Bengan?
    Den sk. öppna  relationen är ju inte helt okomplicerad heller, jag är säker på att svartsjuka och starka känslor kan uppstå även om båda gubbarna tydligen ska vara med på det. Känner de överhuvudtaget till varandra ?

    Inget väcker så starka känslor hos män som när en annan man lägger sig i deras relationer. Finns många exempel på när två testosteronstinna alfahannar slåss om samma kvinna, det slutar aldrig väl.
  • Överste Senap
    BengtH skrev 2015-05-23 11:34:11 följande:

    Den sk. öppna  relationen är ju inte helt okomplicerad heller, jag är säker på att svartsjuka och starka känslor kan uppstå även om båda gubbarna tydligen ska vara med på det. Känner de överhuvudtaget till varandra ?

    Inget väcker så starka känslor hos män som när en annan man lägger sig i deras relationer. Finns många exempel på när två testosteronstinna alfahannar slåss om samma kvinna, det slutar aldrig väl.


    Det kan man säga. En kollega blev misshandlad med golfklubba bara för att han satte på den mannens fru. Han visste inte ens att hon var gift men det sket galningen i.
  • Anonym (helena)

    Jag har såklart talat om att det är okej att jag ligger med honom men han förstår liksom inte att sånt finns i världen.


    Han har aldrig ens legat med någon utanför en relation....

  • man 44

    Men, han kanske inte tycker att det är så spännande (som singel) att du kan bli upptäckt... det är ju det som gör att det pirrar lite för dig men för han blir det en cock-blocker. 

    Men varför tar du inte bara en ny, varför just han?

  • Anonym (helena)

    [quote=75339549][quote-nick]man 44 skrev 2015-05-23 21:30:17 följande:[/quote-nick]

    Men, han kanske inte tycker att det är så spännande (som singel) att du kan bli upptäckt... det är ju det som gör att det pirrar lite för dig men för han blir det en cock-blocker. 

    Men varför tar du inte bara en ny, varför just han?

    Jag förstår inte hur han kan hålla sig när han är så jävla kåt o måste sitta hemma o runka kör han vet att jag istället kan komma dit på två minuter.

    Jag är inte van vid såna karlar. Dom brukar var mer på.

    Men det var honom jag ville ha. Han har kåtat upp mig i ca ett halvår nu. Suck.

    Jag får väl strunta i honom då.

    Var hittar man nån då? Jag vill ju inte bara ta nån för att ta nån. Vill ju först flörta o bygga upp spänning...

  • man 44
    Anonym (helena) skrev 2015-05-23 22:52:15 följande:

    [quote=75339549][quote-nick]man 44 skrev 2015-05-23 21:30:17 följande:[/quote-nick]

    Men, han kanske inte tycker att det är så spännande (som singel) att du kan bli upptäckt... det är ju det som gör att det pirrar lite för dig men för han blir det en cock-blocker. 

    Men varför tar du inte bara en ny, varför just han?

    Jag förstår inte hur han kan hålla sig när han är så jävla kåt o måste sitta hemma o runka kör han vet att jag istället kan komma dit på två minuter.

    Jag är inte van vid såna karlar. Dom brukar var mer på.

    Men det var honom jag ville ha. Han har kåtat upp mig i ca ett halvår nu. Suck.

    Jag får väl strunta i honom då.

    Var hittar man nån då? Jag vill ju inte bara ta nån för att ta nån. Vill ju först flörta o bygga upp spänning...


    Men du får väl bygga många möjligheter samtidigt och försöka föra det samman till nåt spännande ;)
  • Anonym (holiday)

    om någon får reda på att han ligger med en upptagen tjej så vet dom personerna knappast att du har ett öppet förhållande utan han kan bli sedd som en som ligger med andras partner , eller väldigt desperat. Är väl enklare med en singel för honom. Kan du inte bygga upp ett bra sexliv med din partner så slipper du leta efter andra om det känns jobbigt ?

  • Anonym (helena)
    Anonym (holiday) skrev 2015-05-23 23:01:28 följande:

    om någon får reda på att han ligger med en upptagen tjej så vet dom personerna knappast att du har ett öppet förhållande utan han kan bli sedd som en som ligger med andras partner , eller väldigt desperat. Är väl enklare med en singel för honom. Kan du inte bygga upp ett bra sexliv med din partner så slipper du leta efter andra om det känns jobbigt ?


    Vi har redan bra sex. Det handlar ju inte om de
  • Anonym (holiday)

    Vad handlar det om då? Jag trodde att öppna förhållande handlade om att man fri att ligga med någon annan om man ville, inte att man måste fundera på hur man ska hitta någon ? Men vad vet jag ,jag är monogam.

  • Anonym (roger)
    Anonym (helena) skrev 2015-05-23 15:57:03 följande:

    Jag har såklart talat om att det är okej att jag ligger med honom men han förstår liksom inte att sånt finns i världen.


    Han har aldrig ens legat med någon utanför en relation....


    Även om det är okej för alla närmaste sörjande så ser det kanske inte så bra ut i samhällets ögon. Inte så kul om sådant skulle komma ut om man är en seriös person med ett seriöst jobb där det krävs lite stil.
Svar på tråden konstig karl