• Anonym (varfö­r?)
    Äldre 23 May 10:42
    788 visningar
    6 svar
    6
    788

    Varför va sexet så dåligt!!??

    Jag och min kille hade inte haft sex på 5-6 veckor och jag längtade verkligen efter att få ligga med honom. När han kommer hem efter att ha varit bortrest så kör vi en myskväll som slutar med sex. Jag har varit jättekåt tiden han varit bortrest, men när vi ska ha sex blir jag inte sådär jättekåt och sen när sexet börjar så känns det knappt??!!


    Sexet var så himla tråkigt, det kändes knappt och någon mersmak fick man ju inte av detta. Nu har det gått 1 vecka sen detta sex, och jag kan inte säga att jag är speciellt sugen på sex. Så jäkla tråkigt... Varför blir det såhär??

  • Svar på tråden Varför va sexet så dåligt!!??
  • Anonym (?)
    Äldre 23 May 11:09
    #1

    Överdrivna förväntningar kanske?

  • Anonym (varfö­r?) Trådstartaren
    Äldre 23 May 11:11
    #2
    Anonym (?) skrev 2015-05-23 11:09:11 följande:

    Överdrivna förväntningar kanske?


    Visst hade man väl det, men att sexet knappt inte känns alls? Hur tråkigt som helst och har varit rätt ofta så på sistone.
  • Anonym (?)
    Äldre 23 May 11:15
    #3

    "Inte känns alls"? Begriper inte riktigt vad du menar. Men är det så att han inte känner för att kåta upp dig rejält och se till att du får orgasm så får du väl säga det till honom?

  • Anonym (ursäk­ta)
    Äldre 23 May 11:23
    #4

    Ursäkta om jag låter lite "äcklig" nu Men om du var jättekåt så kanske du var FÖR våt? Det kanske var därför det inte kändes så mycket?

  • Anonym (varfö­r?) Trådstartaren
    Äldre 23 May 11:40
    #5

    Ja sexet kändes inte, trodde jag skulle vara jättekåt och sexet skulle kännas jättemycket, som det gjorde i början av förhållandet. Men nu vart jag inte sådär jättekåt som jag trodde och jag fick anstränga mig för att sexet skulle kännas litegrann iaf.

    Ne i början av förhållandet vart jag jättekåt och våt och då kändes det jättemycket. Nu var jag inte ens så kåt heller när sexet började så att jag skulle varit för vår är nog inte problemet.

  • Äldre 23 May 12:23
    #6

    Fast vad menar du med att det inte kändes? Kände du inte hans kuk?

    Isf finns det typ fyra möjligheter.

    1.) Du blev för våt - detta har du redan avfärdat, så den kan vi alltså stryka.

    2.) Han var inte ordentligt hård - det kan hända om han var nervös eller om han har större kuk än han har blodförsörjning för. Riktigt stora kukar kan kännas små om de är för mjuka. DET borde du enkelt veta om den var eller inte, då jag antar att du TOG på den, eller sög, eller liknande?

    3.) Hans kuk har krympt - fast det gör de inte, så den här kan vi stryka.

    4.) Dina muskler har slappat till sig - inte alls omöjligt om du inte använder dem. Gör knipövningar (inte med arlset, det är fel, utan just med fittan, finns bra videos och beskrivningar online) i 5-6 veckor (dvs lika länge som du var utan sex) och se om det hjälper.

Svar på tråden Varför va sexet så dåligt!!??