• Anonym (Panik)

    Hur skulle du reagera om du och din nuvarande partner stötte på din gamla knullkompis på krogen?

    Anledning att jag frågar är för att jag o tjejen ska på middag ikväll med mina vänner o fick precis höra att mitt gamla ligg som jag hade i flera år o som dessutom var kär i mig ska va där.

    Tror att det blir lungt men rädd för att hon börjar snacka på fyllan med min tjej, hur skulle ni göra i min sits?

  • Svar på tråden Hur skulle du reagera om du och din nuvarande partner stötte på din gamla knullkompis på krogen?
  • Anonym (Z)

    Hur menar du? Har du inte avslutat kk relationen med den tjejen eller? Har du det så spelar det väl ingen roll?

  • Anonym (Panik)
    Anonym (Z) skrev 2015-05-23 11:36:58 följande:

    Hur menar du? Har du inte avslutat kk relationen med den tjejen eller? Har du det så spelar det väl ingen roll?


    Det är över såklart! Är bara rädd för drama, vet att hon blev väldigt ledsen när jag gjorde slut på vår relation.
  • Anonym (Panik)
    CarpeNoctem skrev 2015-05-23 12:20:13 följande:

    Börjar hon snacka så säg till henne att lägga av, att det numera är ointressant ?


    Det kommer jag göra, lite nervös bara över att min oro smittar av sig på min tjej.
  • CarpeNoctem
    Anonym (Panik) skrev 2015-05-23 12:27:42 följande:

    Det kommer jag göra, lite nervös bara över att min oro smittar av sig på min tjej.


    Oroa dig inte?

    Visa dig stolt med tjejen istället, med andra ord, visa att det inte finns något att vara orolig för?
  • Mamori

    Berätta för din tjej i förväg så borde det vara lugnt Solig

  • Zarch

    Alltså, nu kan väl dom flesta bete sig på tillställningar....förhoppningsvis. Finns nog bara en människa jag vet som jag absolut inte skulle kunna stöta ihop med tillsammans med hubbien, den personen skulle inte kunna bete sig civiliserat och klarar inte av grabbslagsmål. Då hade jag hoppat den middagen bara för att jag är rädd om sin partner.

    Men är ex-knullisen inte helt sjuk i huvudet (borde du ha koll på) så ska det nog gå bra ska du se.

Svar på tråden Hur skulle du reagera om du och din nuvarande partner stötte på din gamla knullkompis på krogen?