• Svar på tråden Vad äter ni ikväll till Eurovision?
  • isabelless

    Kvällens snacks blir jordgubbar och grädde. Efter det kanske lite goda chips och dipp :) Middag har jag inte kommit på ännu.

  • Gert

    Ingenting eftersom jag aldrig kommer att titta på Eurovision.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Santin

    Själv ska jag ut på restaurang där jag hoppas slippa eländet och njuta av en god middag och gott vin.

  • Mrs Green

    Jag kommer nog bara titta en halvtimme tills dottern somnar framför tv:n :) Men jag har lovat henne att vi ska hinna äta lime/mynta-marinerade jordgubbar och vaniljglass.

  • lövet2

    På ungarnas begäran blir det chips, ostkrokar och CocaCola. Själv byter jag nog ut Colan mot kaffe.

  • Jue

    Innan ESC kommer vi att grilla och sedan äta en kaka till efterrätt. Under själva programmet blir det säkert chips och godis. :)

  • Kim Possible

    Vi grillar utskuren biff, baconlindade champinjoner, paprika och kabanosskorv. Grönsallad med färsklök, bladspenat och fetaost till, ugnsrostad broccoli och sonen får pommes. Bea samt bbq-sås. 

    Äter nog precis när det börjar, så vi skippar snacks och sånt. Vin till de vuxna som vill, annars fanta eller vatten. 

  • Penida

    Dottern käkar nog småtomater och sonen oliver och så chips och grönsaker att dippa till båda. För vår del blir det nog ostar, kex, oliver och nån trevlig korv. Juice eller läsk till ungarna. Vin eller vit öl till oss.
    Vi kommer grilla ett par timmar innan.


    Avskyr CIO-metoder
Svar på tråden Vad äter ni ikväll till Eurovision?