• Shallå

    Vem röstar ni på i Eurovision:):)

    Min röst faller på Spanien, Georgien eller Australien. Ni då? Mello?????????

  • Svar på tråden Vem röstar ni på i Eurovision:):)
  • Gert

    Ingen. 


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • lövet2

    Jag vet inte, utan jag bestämmer mig i kväll. Just nu tvekar jag mellan Rumänien, Israel, Ryssland, Cypern och Australien.

  • fluu

    Jag är lite chockad över mig själv. Jag har faktiskt sett båda semifinalerna och planerar att titta ikväll(jag skyller på att jag är sängbunden ). Jag gillar egentligen inget bidrag på så sätt att jag gillar musiken och rösta tänker jag inte göra, men jag hoppas på antingen Australien eller Serbien.

    Australien hejar jag på trots att jag inte gillar hiphop-liknande(eller vad det nu kallas, det som ungdomarna lyssnar på idag ;P), men för att de av någon anledning verkligen verkar gillar ESC, är med en ynka gång och då vore det roligt om de fick vinna. Plus att jag kan se att det är en proffsig produktion.
    Serbien för att sångerskan är en vuxen disneyprinsessa och nails it, det trodde jag inte var möjligt. Hon sjunger dessutom bra och låten har ett bra budskap.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    fluu skrev 2015-05-23 13:49:45 följande:
    Jag är lite chockad över mig själv. Jag har faktiskt sett båda semifinalerna och planerar att titta ikväll(jag skyller på att jag är sängbunden smile2.gif ). Jag gillar egentligen inget bidrag på så sätt att jag gillar musiken och rösta tänker jag inte göra, men jag hoppas på antingen Australien eller Serbien.

    Australien hejar jag på trots att jag inte gillar hiphop-liknande(eller vad det nu kallas, det som ungdomarna lyssnar på idag ;P), men för att de av någon anledning verkligen verkar gillar ESC, är med en ynka gång och då vore det roligt om de fick vinna. Plus att jag kan se att det är en proffsig produktion.
    Serbien för att sångerskan är en vuxen disneyprinsessa och nails it, det trodde jag inte var möjligt. Hon sjunger dessutom bra och låten har ett bra budskap.
    Tar tillbaka. Hörde Österrikes för första gången igår och jag fattar inte vad som hände, det var ju den enda som var bra på riktigt. Det kan iofs vara svaret på varför den inte fick några röster i ESC...
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Vem röstar ni på i Eurovision:):)