• tokigamamman

    Spökstreck?

    Hejhej!

    Gjorde ett gravtest idag nu på eftermiddagen (bm -4)..det visade ett väldigt svagt positivt. Jag vet att testet är taget i det tidigaste laget. Jag ska göra ett nytt imorgon bitti, men kan inte låta bli att undra! Är det ngn här som har ngn erfarenhet av Lioyds Early Pregnancy Test?? Kan det vara ett spökstreck?

    Tack på förhand:)

  • Svar på tråden Spökstreck?
  • tokigamamman

    Jag får nog inte bilden att skickas:/ Men jag testar.

    Denna bild tog jag för en stund sen. Strecket var lite tydligare inom de fem minuterna som man skulle titta på det. Men det var likväl svagt. När bilden togs hade det gått ca 30 min.

  • tokigamamman

    Suddigt foto dessutom! Hur lägger man in smileys?? Gjorde det från telefonen, men det kom bara en massa frågetecken..

  • Fian88
    tokigamamman skrev 2015-05-23 18:20:52 följande:

    Nu tror jag att det går???????? Som sagt är det svagare nu än innan. phpNrRoxe42071.jpg


    Jag ser absolut! Men ta ett nytt imorgon eller i övermorgon igen
  • Gravidigen1985

    Så där såg mitt positiva ut på bim-4 med samma test :)


  • Gravidigen1985

    Tokigamamman: jag är i vecka 7 nu! Testade svagt positivt på bim-4 med rfsu testa tidigt och testlagrets sticka. Rfsu testet var nästan negativt och blev positivt först efter ca 20 min och då väääääldigt svagt. Testlagrets visade svagt men ändå tydligt plus! :)

    2 dagar senare fick jag jättestarkt positivt med cb plus :)

    Är det första barnet?


  • tokigamamman

    Vi har två barn Vi försöker få ett tredje Med de andra testade jag aldrig före bm. Men nu kan jag inte hålla mig. Har en del mf i bagaget så egentligen är det inte till min fördel att testa så här tidigt.. Men kan inte låta bli

Svar på tråden Spökstreck?