• Anonym (Nu)
    Äldre 23 May 20:18
    5866 visningar
    60 svar
    60
    5866

    Jag vill vara reserv i Eurovision song contest nu!

    Jag undrar om jag kan ringa och fråga om jag får vara reserv på Eurovision song contest idag? Dvs istället för Måns zermerlöv. Jag har en bra sångröst. Jag ville vara med i kvalet här i Sverige men jag skickade tydligen in min ansökan för sent. Jag vill nu ändå vara reserv om Måns skulle råka bli sjuk eller nervös. Då kan jag sjunga ett bidrag istället. Jag menar allvar med detta. Jag tror inte det finns någon reserv. Tänk om han mår dåligt? Om han får ont i magen eller vad som helst. Jag vill bara Sverige väl.

    Vad har de för telefonnummer?

  • Svar på tråden Jag vill vara reserv i Eurovision song contest nu!
  • Äldre 23 May 20:28
    #1

    Ja, absolut det går säkert bra!! Men hur planerar du att ta dig till Wien nu i kväll?

  • Äldre 23 May 20:48
    #2

    Reserver finns. Kördeltagarna hoppar in om det krisat. Har hänt vid ett fåtal tillfällen bara. Pga säkerhetsaspekten får ingen utomstående vara reserv.

    För övrigt spelar din sångröst ingen roll. Det du skickar in till melodifestivalen är en låt med text och melodi. Vem som sjunger får inte låtskrivaren bestämma själv utan Christer Björkman har vetorätt och kan kräva att bestämma vem som ska sjunga.

    Björkman är den som fattar alla beslut och hans telefonnummer skulle jag aldrig lämna ut till dig.

  • Anonym (Nu) Trådstartaren
    Äldre 23 May 21:21
    #3

    Jag vill ändå så jag har rätt till det eftersom jag betalar skatt

  • Anonym (Nu) Trådstartaren
    Äldre 23 May 21:21
    #4
    -1
    Dixie skrev 2015-05-23 20:28:23 följande:

    Ja, absolut det går säkert bra!! Men hur planerar du att ta dig till Wien nu i kväll?


    Med helikopter
  • Äldre 23 May 22:21
    #5

    då var det ju skönt att han höll sig frisk så du slapp slänga dig in i din rosa helikopter

  • Anonym (Nu) Trådstartaren
    Äldre 23 May 22:23
    #6
    muffinsmagen skrev 2015-05-23 22:21:10 följande:

    då var det ju skönt att han höll sig frisk så du slapp slänga dig in i din rosa helikopter


    Jaja du är bara svartsjuk
  • Äldre 23 May 22:29
    #7

    du hade ändå aldrig blivit en reserv för varken Måns eller någon annan för Christer Björkman hade nog aldrig valt dig ändå

  • Äldre 23 May 23:24
    #8

    svartsjuk på vad?

  • Anonym (Grrrr­rrrrrr­rrrrrr­rrrrr!­)
    Äldre 23 May 23:27
    #9
    Anonym (Nu) skrev 2015-05-23 22:23:01 följande:
    Jaja du är bara svartsjuk
    JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ FOLK SOM INTE FÖRSTÅR SKILLNADEN MELLAN AVUNDSJUK OCH SVARTSJUK!
  • Anonym (Nu) Trådstartaren
    Äldre 23 May 23:54
    #10
    Inte jag skrev 2015-05-23 22:29:09 följande:

    du hade ändå aldrig blivit en reserv för varken Måns eller någon annan för Christer Björkman hade nog aldrig valt dig ändå


    Det hade jag visst blivit. Du vet ingenting. Jag är nämligen där nu och jag får kanske ersätta Måns om han vinner om han inte kommer kunna sjunga pga att han kanske blir nervös
Svar på tråden Jag vill vara reserv i Eurovision song contest nu!