• Anonym (Bystig)

    Vad tänder er på bröst?

    Som sagt. Vad tänder er på bröst? Jag är jätte tänd på dem men eg bara mina egna.. Vill bli smekt/kysst hela tiden! Även iofs hela alltet(vaginalt, analt och oralt)...) jag vill ha allt, och skönt. Jag vill samtidigt ge allt tillbaka! ÄLSKAR att suga och experimentera!! Men mina bröstvårtor söker verkligen en hungrig mun!!!!!! Vart ska man leta??????

  • Svar på tråden Vad tänder er på bröst?
  • man 44
    Anonym (Bystig) skrev 2015-05-23 23:27:21 följande:

    Som sagt. Vad tänder er på bröst? Jag är jätte tänd på dem men eg bara mina egna.. Vill bli smekt/kysst hela tiden! Även iofs hela alltet(vaginalt, analt och oralt)...) jag vill ha allt, och skönt. Jag vill samtidigt ge allt tillbaka! ÄLSKAR att suga och experimentera!! Men mina bröstvårtor söker verkligen en hungrig mun!!!!!! Vart ska man leta??????


    Oj, du är helt rätt....
    Men bröst är egentligen symbolen för allt det andra du vill ha och ge... fylligt, mustigt och lustigt!
  • Anonym (Bystig)

    Det är det här jag tänder på! Att ha stora händer som kramar mina bröst och en stor mans kropp mot min som har en hård stake mot och in i mig.. Är detta gammaldags eller helt normalt? Min "man" gör hällre annat.. Typ spelar på sin iPad.. Eller snackar i sin telefon med sina kompisar.. Jag hade varit ganska nöjd med en kyss i nacken...... Fanken alltså!!


    man 44 skrev 2015-05-23 23:30:26 följande:

    Oj, du är helt rätt....

    Men bröst är egentligen symbolen för allt det andra du vill ha och ge... fylligt, mustigt och lustigt!


  • Anonym (Bystig)

    Ja jag behöver ett händigt handtag här ;) vad skulle du göra åt detta? Berätta!!

  • Anonym (Lucky Luke)

    Men man blir ju förtvivlad!

    Du har en man som hellre kollar på plattan än har skoj med sin bystiga kvinna, katastrofalt kass prioritering.

    Ok, jag låter fantasin skena lite:

    Jag skulle gärna glidit upp bakom dig när du stod i köket, kyssa dig i nacken samtidigt som jag knäppt upp din blus. Lagt händerna på brösten, klämt, smekt och sedan lyft fram dem ur bh:n, dvs inte knäppt upp den utan lyft ur brösten så bh:n hamnat under. Min kuk är nu stenhård mot din rumpa, sedan hade jag vänt på dig, lyft upp dig på köksbänken och fått brösten i arbetshöjd. Dina stora bröst har nu min fulla uppmärksamhet och jag hade sugit på än det ena, än det andra... Ska jag fortsätta?

  • Anonym (Bystig)

    Lustigt att jag växt upp med Lucky Luke(läste varje kväll när jag var liten), och nu förstår han mig helt och hållet! Snälla, berätta! Jag vill veta allt! Jag är så hungrig i detta ämnet!! Vad skulle du....??

  • Underhill

    i lådor, under stenar, bakom jalusier, genom nyckelhål m.m. :)


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Lucky Luke)

    Haha, Lucky Luke är ju en klok karl så det är helt naturligt att han förstår dig.
    Ok, jag fortsätter.
    Ja, som den bystfantast jag är så fortsätter jag på det inslagna spåret med dig på köksbänken, tittar dig i ögonen samtidigt som jag suger på dina bröstvårtor, smeker och väger dina tunga bröst i mina händer.
    Därefter går vi in i vardagsrummet, jag sätter mig, eller snarare halvligger ner och du sätter dig gränsle över mig, sätter händerna på ryggstödet och lutar fram din byst så att den hamnar i mitt ansikte, precis där den ska vara. Din skotsrutiga kjol åker upp en bit och jag lägger mina händer på dina skinkor och kramar dem hårt. Min behandling av dina skinkor gör dig extra kåt och du vrider dig i vällust med dina bröst fortfarande i mitt ansikte...
    Vilken bh-storlek har du, jag behöver kanske ha en hum om hur stora de är för att utveckla min novell här. Om det roar dig, vill säga...

  • SexyMann

    BYSTIG TS jag skulle inte ha något e mot att träffa dina bröst på nära håll

  • Anonym (Lucky Luke)

    Ja du TS, det blev ju inte mycket respons här inte...

  • Anonym (Boobman)

    Åååh, bröst är helt fantastiska!! Kan aldrig få nog, stora små spelar ingen roll - huvudsaken är ju vad man får göra med dem. Nafsa, klämma, titta, krama och smeka....har de sedan knoppstånd också - mmmmmmm
    Kan roa mig i timmar med dem...
    Fixerad???? Yepp!!!!

Svar på tråden Vad tänder er på bröst?