• agentx­9
    Äldre 24 May 12:33
    1721 visningar
    3 svar
    3
    1721

    Galen fru

    Min fru har blivit helt tokig. Allt jag gör är fel.

    Hon klagar på att vi aldrig gör något kul.

    Men jag kommer med ide'er och tips på kul saker vill hon inte åka.

    Hon gnäller över att vi inte gör veekend resor till europeiska storstäder när hon vägrar flyga.

    För tillfället är jag inte vatten värd eftetsom jag inte vill göra en helgtripp typ torsdag till söndag till frankrike i bil.

    Antagligen är jag bara gnällig?

  • Svar på tråden Galen fru
  • Äldre 24 May 12:37
    #1

    Då kan ju hon köra då. Till Frankrike.

  • agentx­9
    Äldre 24 May 12:42
    #2
    teessii skrev 2015-05-24 12:37:27 följande:

    Då kan ju hon köra då. Till Frankrike.


    Det hade ju varit rimligt, men det kommer aldrig hända.
  • Äldre 24 May 12:49
    #3

    Tror din fru mår dåligt över nåt annat jag.
    Att åka till Frankike med bil tar enligt google maps drygt timmar. Det innebär att ni spenderar hela torsdagen i bilen och lite till, jag antar att ni behöver stanna till och sova om ni inte turas om att köra. Ni lär vara trötta när ni kommer fram på fredagen och behöver troligen vila lite och sen måste ni ju åka på lördagen igen för att komma hem i tid så ni hinner sova ordentligt innan jobb på måndagen igen.

    Allt detta åkande för kanske 10 timmar i Frankrike?

    Be henne söka hjälp för sin flygrädsla om det är vad det handlar om, med hypnos kan det ta så kort tid som 15- min att bli av med den så kan ni tala om långweekend efter det.

    Ni behöver nog också sätta er ner och verkligen prata, kanske med tredje part med så att ni kommer tillrätta med din frus missnöje. Om du är som min fd man, som kom med så fantastiskt roliga aktiviteter som att gå på bilmässa när han skulle hitta på nåt så förstår jag om hon blir sur Bilmässa är ungefär det tristaste jag kan tänka mig att göra haha. Men om du anstränger dig och kommer med förslag på saker som ni båda kan ha nöje av så tror jag som sagt att det är något annat hon är missnöjd med.

Svar på tråden Galen fru