• Anonym (ella)
    Äldre 24 May 13:13
    378 visningar
    0 svar
    0
    378

    ...

    Skrev en annan tråd för ett tag sen

    Iaf, mensen skulle ha kommit mellan 16-18 maj. På onsdag den 20 på morgonen gjorde jag ett test (som visade sig vara utgånget men jag använde det ändå) som var positivt. På onsdag eftermiddag gick jag på toa och såg att det var blod i trosan inte mkt men ändå så jag reagerade. När jag torkade mig så såg jag nån geleklump på pappret. Efter det har jag haft nån enstaka bloddroppe när jag varit på toa.

    Jag har haft lite "obehag" i magen typ som mensvärk fast mkt mindre.. Nu kändes det bara vid mens får jag ont. Men det har börjat lätta?? Sen har jag haft uvi ont i magen och lite konstig känsla när jag kissar så tog hemmatest på uvi igår och samtidigt nytt grav test. Båda var positiva. Jag har hört att gravtest kan bli falskt positiva av uvi.. nån som vet om det är så?

    Kan geleklumpen varit missfall eller vad kan de annars varit? Tänker själv spontant Att blödningen Var ju så extremt liten för att vara missfall?

    Kan uvi göra så att mensen är sen? (Om det nu är så att uvi kan ge falskt positiva gravtest?)

Svar på tråden ...