• Anonym (Pöjk1980)

    Bakfyllekåt runkexplosion

    35 årig kille här som så fort jag är bakis runkar säkert 5 gånger den dagen jag är det och lyckas även spruta alla gånger.
    Jag är gift och har en bra fru som är villig och sugen så sex blir det ofta men hon jobbar alltid helger och jag jobbar under veckorna så iaf 2 lördagar per månad kanske man tar sig ett järn och går på fest.
    Och idag är det en typisk runkarsöndag ,blivit 3 hittils och mer blir det. Får nöja sig med att jag och frugan skickar snusk sms en sån här dag.
    5 Gånger skulle jag aldrig klara en vanlig dag.
    Gäller det här även tjejer?
    Onanerar ni eller har mycket sex dagen efter?
    Eller som jag själv sett och tror verkar tjejer mer kåta när dom är fulla ,en del iaf verkar mycket kåta när dom har druckit vin och är på fest.
    Själv är jag inte kåt alls när jag är full utan dagen efter är det som gäller.
    Kan det ha nått med att kroppen och hjärtat sliter lite mer än vanligt och pumpar på för att förbränna alkoholen som även ger kuken mera snurr?
    Roligt att se vad som sägs: . Själv är jag 35 år och det här har varit precis lika sen jag var 17 år. Undrar om det avtar när man blir äldre?

  • Svar på tråden Bakfyllekåt runkexplosion
  • Anonym (Girl next door)

    Absolut inte, jag mår jättedåligt när jag är bakis och skulle få mer huvudvärk av onani. Däremot säger min kille att han upplever samma sak som du gör så du är inte ensam Drömmer Jag kan bli kåt av lite alkohol dock, men för mycket så försvinner det.

  • Anonym (Pöjk1980)

    oki ,så där har vi en kille till som känner lika i alla fall. Är nog mest vanligt .Idag blir det en runksöndag när jag vaknar. Tack för lite info där om likheten.

  • Anonym (zx)

    Samma här. Också alltid runk- och knullsugen när jag vaknar bakis,

Svar på tråden Bakfyllekåt runkexplosion