• Anonym (Hur)
    Äldre 24 May 16:36
    1900 visningar
    6 svar
    6
    1900

    Hur hanterar jag hans val

    Haft kontakt med en man i snart 8 månader. Vi har inlett ett djupt förhållande mer än vänskap, vi fattade tycke för varandra redan från början och hela vägen har vi uttryckt våra känslor för varandra. Hans sambo har varit borta mycket till och från i hennes hemland Norge. Men även när hon varit här har han smsat mig varje morgon, dag, kväll och träffat mig flera gånger. Han sambo visste om mig sen 5 månader tillbaka. Han har varit öppen mot henne. Hon visste att han hade känslor för mig, när och hur vi sågs och även att han skrev till mig. Under dessa månader har vi setts nästan dagligen. Men så hände något senaste månaden sågs vi som vanligt hans sambo var borta nu under 1 hel månad. Vi sågs med och utan barn dagligen vi hade fantastisk sex och uttryckte våra känslor för varandra men så berättade han för mig att hon skulle komma förra måndagen och efter det svarade han inte på mina sms och skrev inga själv, det blev tyst. Jag frågade varför han inte hört av sig eller svarat han sa att han var trött, fått extra pass på jobbet med mera. sen kom torsdagen hon kom men jag hörde inget från honom för första gången varken dag, morgon, kväll jag skrev bara godnatt i alla fall som vanligt på kvällen men fick inget svar och skrev godmorgon utan svar, frågade hur det var utan svar. Sen frågade jag varför han inte hörde av sig, då svarade han att han tyckte jag var jobbig? Då skrev jag att jag undrade varför han inte har hört av sig, vi har ju alltid hörts och setts varje dag, då svarade han att han inte har tänkt på mig? Blev helt ställd, kändes i hela kroppen att läsa det smset. Hur kunde han glömt mig såhär bara? Sen svarade jag om han inte hade känslor för mig som han sagt hela tiden och då bad han mig låta honom vara och att jag skulle gå min väg. Han bröt alltså kontakten med mig igår morse. Och sen vart det tyst.

    Från varje dag i åtta månader till ingenting utan förklaring? Hur hanterar jag det? Är det bara släppa gå vidare? Ska jag radera nummer, konversationer allting? Vi har hörts överallt facebook, sms, whatsapp hela mobilen påminner om oss tillsammans, jag är så van. Han blev en del av mitt liv under dessa månades vi delade många timmar, dagar tillsammans men nu tänker han inte på mig.

  • Svar på tråden Hur hanterar jag hans val
  • Äldre 24 May 18:24
    #1

    Usch, det där hade jag tyckt var jättejobbigt! Att bli bortvald känns, och dessutom så oväntat...

    Jag hade ältat det några dagar/veckor (för att få det mesta ur systemet) men sedan låtit tiden läka såren. Bara släppt det. Någonstans hade jag nog hoppats på att få en bättre förklaring men jag hade inte jagat den. Kram!

  • Äldre 25 May 00:50
    #2

    Troligtvis har sambon valt att inte acceptera hans dubbelliv längre och satt P för det.

    Har själv en otroligt jobbig kärlekssituation med en gift kvinna bakom mig. Hon valde i slutändan att inte 'splittra' sin familj och stannade hos sin man. Tog mig lång tid att komma över och jag tänker på henne fortfarande om än väldigt sällan. Mitt råd är att radera allt på en gång för att förkorta lidandet.

  • Anonym (Hur) Trådstartaren
    Äldre 25 May 08:32
    #3

    Tack för att ni tog er tid att svara. Tror absolut att ni har rätt, jag kommer radera allt som har med honom att göra.

  • Äldre 26 May 07:43
    #4

    Tja, å andra sidan så gav du dig i lag med någon som redan var i förhållande, så du får väll skylla dig själv.

  • Äldre 26 May 12:35
    #5

    Det är banne mig jobbigt som det är att få till en bra och hållbar relation för två fria individer, men med upptagna män så är det ju ungefär som att stå och loska i motvind.

    Beklagar dock sorgen, men lär dig att satsa på rätt häst nästa gång. Upptagna män förtjänar inte att läggas energi, känslor och kärlek på....ungefär som att satsa alla pengar på den halta hästen på V75..

  • Äldre 26 May 18:47
    #6

    Vet du att han verkligen varit så öppen mot sin sambo eller är det något han bara sagt? Om du inte vet det gissar jag att hon kommit på honom i något avseende.


    never a failure always a lesson
Svar på tråden Hur hanterar jag hans val