• Äldre 24 May 20:41
    657 visningar
    3 svar
    3
    657

    Bra besiktningsman i Göteborgsområdet?

    Hej!

    Har precis köpt ett hus och behöver tips på en bra besiktningsman i Göteborgsområdet för att göra en överlåtelsebesiktning. Någon som har något tips?

  • Svar på tråden Bra besiktningsman i Göteborgsområdet?
  • Äldre 24 May 21:00
    #1

    Vi har använt oss av Morgan Martinsson på Torslanda Byggkonsult AB. Kan inte annat än varmt rekommendera honom. Han har många års erfarenhet av överlåtelsebesiktningar och jag känner mig trygg med den undersökningen som han genomförde.

    Tycker framför allt att han tog god tid på sig och gjorde en grundlig undersökning. Eventuella brister och fel förklarades på ett sätt så att jag som köpare verkligen förstod innebörden av felet. Han gav även tips på åtgärder som kunde vara lämpliga för att åtgärda vissa av felen och bristerna.

    Största fördelen med Morgan var att han kunde ordna besiktning med kort varsel. Vi köpte med en öppen besiktnkngsklausul och besiktningen skulle göras inom två veckor. Var i kontakt med Anticimex som inte kunde lösa det med så kort varsel. Men för Morgan var det inga problem.

  • Äldre 24 May 21:04
    #2

    Tack för ditt svar ska kolla upp detta!

  • Ego Lovers
    Äldre 24 May 23:43
    #3

    Vi har också använt Torslanda byggkonsulter AB. Vi har haft dom två gånger tom och har varit jätte nöjd.

Svar på tråden Bra besiktningsman i Göteborgsområdet?