• Anonym (Oroli­g)
    Äldre 24 May 22:40
    10353 visningar
    16 svar
    16
    10353

    Eltandborste

    Eltandborste är ju skönt vid onani. Men nu undrar jag om det är farligt? Hört att el (elektricitet) Inte är bra nära klitoris, för när man ska få barn. Är detta sant?

  • Svar på tråden Eltandborste
  • Anonym (Host host)
    Äldre 24 May 22:58
    #1

    Va? Det låter som skrock med extra salt. Kör på du! Det finns "onanihuvuden" (förlåt jag vet inte vad jag ska kalla det... lösa delar som är till för att använda istället för borsthuvud vid onani). Annars unnar du dig en riktig vibrator.

  • Anonym (Nice!­)
    Äldre 24 May 23:03
    #2
    Anonym (Host host) skrev 2015-05-24 22:58:14 följande:

    Va? Det låter som skrock med extra salt. Kör på du! Det finns "onanihuvuden" (förlåt jag vet inte vad jag ska kalla det... lösa delar som är till för att använda istället för borsthuvud vid onani). Annars unnar du dig en riktig vibrator.


    Gör det?? Var kan man hitta sådana huvuden? Föredrar faktiskt eltandborste före vibrator...
  • Anonym (Host host)
    Äldre 24 May 23:08
    #3
    Anonym (Nice!) skrev 2015-05-24 23:03:27 följande:
    Gör det?? Var kan man hitta sådana huvuden? Föredrar faktiskt eltandborste före vibrator...
    Jag satte faktiskt igång och googlade nu när jag kom att tänka på det. De var ett litet tag sen jag såg såna och jag minns inte var, tyvärr. Kommer ihåg att dom skulle passa Braun oral-b men att jag tyckte priset var lite överdrivet. Jag ska kika vidare, återkommer om jag hittar det.

    Är man lite händig och väldigt kär i sin tandborstvibrator går det ju att gjuta ett eget huvud av tex latex med ett ett borsthuvud som stomme :)
  • Anonym (Host host)
    Äldre 24 May 23:11
    #4

    Se här vad jag hittade! Och inte var den särskilt dyr heller, 129:-  :D

    www.sinful.se/tingletip-vibrator-for-eltandborste

  • Anonym (Host host)
    Äldre 24 May 23:13
    #5
    Anonym (Nice!) skrev 2015-05-24 23:03:27 följande:
    Gör det?? Var kan man hitta sådana huvuden? Föredrar faktiskt eltandborste före vibrator...
    "Tingletip är kompatibel med nästan alla eltandborstar".
  • Anonym (Nice!­)
    Äldre 24 May 23:42
    #6
    Anonym (Host host) skrev 2015-05-24 23:11:55 följande:

    Se här vad jag hittade! Och inte var den särskilt dyr heller, 129:-  :D

    www.sinful.se/tingletip-vibrator-for-eltandborste


    Tack! :D

    Haha trodde jag var typ ensam om att använda el-tandborste :P
  • Anonym (en till)
    Äldre 24 May 23:58
    #7

    Här är ännu en som använder eltandborste :-P trodde oxå jag var ensam om det

  • Anonym (Host host)
    Äldre 25 May 00:52
    #8
    Anonym (Nice!) skrev 2015-05-24 23:42:37 följande:
    Tack! :D

    Haha trodde jag var typ ensam om att använda el-tandborste :P
    Det var så lite så :)

    Hahaha, jag skulle inte bli förvånad om eltandborste var den vanligaste vibratorn :D I alla fall mångas första (min tex.) men man talar sällan högt om det...
  • Anonym (Host host)
    Äldre 25 May 00:54
    #9

    Förlåt TS för allt off topic men jag kan inte tänka mig att din oro är befogad, var har du hört det?

  • Anonym (Host host)
    Äldre 25 May 00:55
    #10
    Anonym (en till) skrev 2015-05-24 23:58:24 följande:

    Här är ännu en som använder eltandborste :-P trodde oxå jag var ensam om det


    Oj oj, vi är många I tell you ;)
  • Äldre 25 May 01:15
    #11
    Anonym (Orolig) skrev 2015-05-24 22:40:03 följande:

    Eltandborste är ju skönt vid onani. Men nu undrar jag om det är farligt? Hört att el (elektricitet) Inte är bra nära klitoris, för när man ska få barn. Är detta sant?


    Huruvida du inte använder en nätdriven eltandborste, finns det inte mer el än i en vanlig dildo/vibrator.
  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Äldre 26 May 22:40
    #12

    Det är en laddningsbar??


    Haskel skrev 2015-05-25 01:15:47 följande:

    Huruvida du inte använder en nätdriven eltandborste, finns det inte mer el än i en vanlig dildo/vibrator.


  • Äldre 27 May 00:55
    #13
    Anonym (Orolig) skrev 2015-05-26 22:40:03 följande:

    Det är en laddningsbar??


    Det är ändå inte mer än i en dildo/vibrator. Det är bara vanliga laddningsbara batterier i tandborsten.
  • Anonym (Host host)
    Äldre 27 May 02:00
    #14

    Är du gravid eller vill du bli? Och du har fått höra att el nära klitoris skulle, ja vadå? Var har du hört detta? Skulle just eltandborstar vara boven eller elektriska prylar/vibratorer överlag?

  • Anonym (H)
    Äldre 27 May 08:12
    #15

    Gör det inte ganska ont med tandborste på klitoris?

    Känns som det skulle riva för mycket?

  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Äldre 28 May 22:17
    #16

    Man använder baksidan på borsthuvudet.


    Anonym (H) skrev 2015-05-27 08:12:46 följande:

    Gör det inte ganska ont med tandborste på klitoris?

    Känns som det skulle riva för mycket?


Svar på tråden Eltandborste