• 2016

    Killar - hur vill ni umgås med era tjejer?

    Enkel fråga: Hur vill ni umgås med er flickvän låt säga under en vanlig arbetsvecka? Med era hobbys inkluderat. Är nyfiken då jag fått för mig att män har lättare att underhålla sig själva med sina jobb och hobbys än tjejer som mest väntar på att killen ska komma hem. (är tjej själv) Ja, jag vet att det finns massor av flickvänner som roar sig själva kanske ännu mer än sin kille men det är inte dom jag frågar nu!

  • Svar på tråden Killar - hur vill ni umgås med era tjejer?
  • Anonym (?!)
    2016 skrev 2015-05-25 19:52:00 följande:

    Enkel fråga: Hur vill ni umgås med er flickvän låt säga under en vanlig arbetsvecka? Med era hobbys inkluderat. Är nyfiken då jag fått för mig att män har lättare att underhålla sig själva med sina jobb och hobbys än tjejer som mest väntar på att killen ska komma hem. (är tjej själv) Ja, jag vet att det finns massor av flickvänner som roar sig själva kanske ännu mer än sin kille men det är inte dom jag frågar nu!


    Efter som ingen har svarat.. Så skriver jag, kvinna ;)... Det är nog lite olika... Men tyvärr är det just så att tjejen sitter hemma och väntar medans killen forsätter med sina aktiviteter osv... Men jag tror att det är mer bland de yngre... Sen beror det ju på vilken kille man träffar om han har mycket intressen osv.., själv har jag bara träffat killar som vill umgås, man får gemensamma intressen, träffar andra par osv..
  • WorldOnFire

    Nu är jag inte i ett förhållande men skriver utifrån att jag skulle vara det. Jag vill gärna umgås mycket med tjejen. Att man käkar middag tillsammans och kanske går ut på en promenad på kvällen eller tittar på någon film/serie tillsammans och myser. Den tid jag vill ha för mig själv under vardagarna är att sitta någon stund vid datorn och hinna lira lite gitarr men det är ungefär det. Är hon en sångfågel eller spelar något instrument kan man ju iofs lira tillsammans också

    Helgerna så vill jag ibland träffa någon vän eller min familj på egen hand. Emellanåt kan jag också behöva en stund för mig själv, typ gå ner till stranden eller traska lite i skogen. Annars så hittar jag gärna på något med flickvännen som att gå på stan, gå på bio, resa bort över helgen osv. Jag har mao inte så många sociala aktiviteter eller ett så stort socialt liv utan ibland vill jag göra något för mig själv men har inget stort behov av massa tid för aktiviteter och vänner. Hoppas att jag vad det lider kan hitta någon som tänker någorlunda lika, jag vill verkligen inte ha ett förhållande där det blir så att den ena eller båda hela tiden är upptagen med annat eller sitter och stirrar på varsin datorskärm kvällarna i ända.

Svar på tråden Killar - hur vill ni umgås med era tjejer?