• Anonym (Bruce)

    Tjejer, vad tycker ni om skalliga män ?

    Vill äntligen ha svart på vitt, vad ni tycker. Skriv gärna dit eran ålder. Tycker det kan vara intressant i sammanhanget. Eftersom jag  inbillar mig att man kanske bryr sig mindre när man blir äldre !?


     Tack !

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om skalliga män ?
  • Anonym (Stara)

    Röstade Nej för det är riktigt osexigt. Jag är 31 år.

  • Miss P

    Jag skrev inga problem då jag tycker att det kan vara väldigt sexigt med en man som är rakad på huvudet SkrattandeFlört.

  • Anonym (Rakat!)

    Är 35. Röstade ja. Skulle nog säga att de flesta killar jag dejtat (sen jag var 20-årsåldern) har varit skalliga men dock alltid rakade, vilket är det viktiga i kråksången. Det är okej att försöka dölja "vikar" men när man börjar bli rätt och slätt skallig ska övrigt hår rakas bort, anser jag. Annars ser man kopiöst mycket äldre ut och "gubbigare". 

  • En PantherTant

    Nej tack! 38 år.

    Kollade redan i tonåren efter hur killarna hade hårfästet, och hur deras pappa såg ut för att kunna kalkylera sannolikheten för skallighet. (Gissade faktiskt rätt på nästan alla i högstadiet kunde jag konstatera på klassträffen)

  • Anonym (kojak)
    En PantherTant skrev 2015-05-26 10:15:31 följande:

    Nej tack! 38 år.

    Kollade redan i tonåren efter hur killarna hade hårfästet, och hur deras pappa såg ut för att kunna kalkylera sannolikheten för skallighet. (Gissade faktiskt rätt på nästan alla i högstadiet kunde jag konstatera på klassträffen)


    Lite konstigt. Det ärvs från mammans sida.
  • Mrs Okänd

    36 år och jag tycker att en del kan passa i det men jag erkänner att det är lite jobbigt att min man börjar få tunnare hår. Kanske det är för att det är ett ålderstecken. Samma sak att jag fått några gråa hårstrån.

  • Times

    Jag är 27 år och beslöt mig för att raka av det för en månad sedan. Märkte för några år sedan att det började bli tunnare och höll det då kort. Men jag tänkte ha lite framförhållning och vänja mig vid tanken så jag rakade av det nu och det funkar riktigt bra. Tack och lov har jag en härlig 32 åring hemma som tycker det är sexigt med rakade skallar. Sen har det kanske lite med huvudformen att göra också, kan se snyggare ut på vissa..

    Kör på 3mm.

  • Anonym (X)

    Beror på hur attraktiv mannen är i helhet.

    Men det spelar ingen roll om mannen är tunnhårig i sig.

Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om skalliga män ?