• Paulina P P

    Parfym till student?

    Jag ska köpa en parfym till en tjej som tar studenten snart. Jag vet bara att hon önskar sig parfym. Hon har inte specificerat. Jag kan ju välja någon jag tycker luktar gott, men risken är ju att jag då råkar välja en "tantparfym". Vilka parfymer är populära bland unga tjejer?

  • Svar på tråden Parfym till student?
  • Paulina P P

    Jag gillar till exempel D&G Light blue, Summer in Salina, men jag litar inte på min egen smak i det här fallet.

  • BigMami

    Det är ju jättesvårt att ge tips då alla har extremt olika smak! Alla passar ju inte samma dofter osv.

    Presentkort på tex KICKS eller nåt då? Om du inte kan höra närmare vad det är hon gillar?

  • AnnaZL

    Går du in på tex Kicks så har de koll på vad som är populärt i den åldern. Du kan också be att få den plomberad så att hon kan byta om det skulle vara fel.

  • Tihi
    AnnaZL skrev 2015-05-26 22:23:25 följande:
    Går du in på tex Kicks så har de koll på vad som är populärt i den åldern. Du kan också be att få den plomberad så att hon kan byta om det skulle vara fel.
    Jag skulle göra båda två av vad du skrev om jag var ts.
  • Madmoiselle

    Jag skulle fråga i butiken där du handlar och ge kvittot till tjejens mamma lite diskret ifall hon vill byta parfymen.

Svar på tråden Parfym till student?