• Anonym (hmm)
    Äldre 26 May 23:38
    5185 visningar
    29 svar
    29
    5185

    Hittade pojkvän på dejtingsida

    Hej, har världens sötaste pojkvän som verkligen bryr sig. Men en dag då vi låg i sängen och kollade på hans mobil så råkade jag se en dejting app. Skaffade en användare och kollade upp hans profil. En bild utan tröja och lite flörtiga intressen skrivna i bion. Jag tog då upp det med honom och bad han ta bort det. Han lydde och tog bort det. Han verkade ledsen över det också då han gjorde mig upprörd.
    Fick för mig att googla hans namn och hittade då en nystartad dejtingsida där han var aktiv.
    Hur tar jag upp detta med honom utan att bli lika sårad som förra gången?
    Har försökt att prata med honom om varför han gör det och sånt men han blir bara sur. Behöver verkligen hjälp då detta verkligen äter upp all min energi. Blir så upprörd att inte har berättat någonting för han.
    Så vad är bästa sättet att få fram det här?Skrikandes 
  • Svar på tråden Hittade pojkvän på dejtingsida
  • Äldre 26 May 23:46
    #1

    Har du funderat på att göra slut? Kan du acceptera att han är med på dejtingsidor? Om inte tycker jag du ska värdera dig högre och gå vidare utan honom. Blir tufft ibörjan men bättre för dig själv i längden.

  • Ego Lovers
    Äldre 26 May 23:47
    #2

    Slå näven i bordet och be fanskapet vara ärlig. Vill han dejta andra får han säga till så du också kan dejta andra. Är han inte okej med det kanske hamnområde sluta lägga upp sig till allmän beskådning på dejtingsidor då det sårar dig och har han det minsta lilla vett bakom pannbenet så slutar han jaga bekräftelse utan inser att det ska han få av dig

  • j a d e d
    Äldre 26 May 23:47
    #3

    Ptja. Vad sägs om att dumpa? Han är ju uppenbart oärlig och jag förmodar ni har ett traditionellt monogamt förhållande.

  • Äldre 26 May 23:54
    #4

    Du har redan tagit upp det vid ett tillfälle innan och sagt att han ska ta bort sin dejtingsida. Sen skaffar han en ny.. Så nej, du kan inte lita på honom. Och du förtjänar mycket bättre, så gör dig själv en tjänst och gör slut. 

  • Anonym (Hur gick det här till?)
    Äldre 27 May 09:00
    #5

    Att han lydde dig är ju riktigt roligt faktiskt. Undrar när man lydde någon senast?

  • Anonym (Ensam­?)
    Äldre 27 May 09:05
    #6
    +1
    Anonym (Hur gick det här till?) skrev 2015-05-27 09:00:08 följande:

    Att han lydde dig är ju riktigt roligt faktiskt. Undrar när man lydde någon senast?


    Det gör bara folk som har förmåga att samarbeta i känslomässigt nära relationer. Inte tuffa ensamma hårdingar utan vänner och utan närhet.
  • Äldre 27 May 09:10
    #7

    Han blev ledsen för din skull när du upptäckte sidan och tog då bort den? Uppenbarligen var han oärlig ang sin ledsenhet.. Eftersom han fortsätter att utge sig för att vara singel på nätet. Han kan vara jättegullig och snäll, oavsett så vet du aldrig var du har honom. Dejtar ni bara fritt är det ju lugnt, men är du kär råder jag dig att dra. Du kommer aldrig få ett svar från honom som du kan vara säker på är ärligt...

  • Anonym (Hur gick det här till?)
    Äldre 27 May 09:13
    #8
    Anonym (Ensam?) skrev 2015-05-27 09:05:32 följande:
    Det gör bara folk som har förmåga att samarbeta i känslomässigt nära relationer. Inte tuffa ensamma hårdingar utan vänner och utan närhet.
    Ja är man 5 år eller en hund så kan man lyda.
  • Anonym (eh)
    Äldre 27 May 09:20
    #9

    Du kanske borde göra slut?

  • Anonym (me too)
    Äldre 27 May 09:24
    #10

    Har haft liknande problem med min pojkvän. (Kan ju inte hävda att det bara är tidsfördriv/fantasier då jag och han även träffats via dejtsite på nätet från början, kunde han träffa mig så kan han träffa andra!)

    Jag sa att han får ha kvar profilen om han skriver att han är i en relation, inte singel. Inte ljuga alltså. Och berätta ifall han "hittar" någon via den sidan.... (tänkte att vi kunde fixa typ en trekant el så, så jag inte blir utanför) Han har sagt att han är nöjd med oss, så måste då låta honom leva, inte låsa in han...

Svar på tråden Hittade pojkvän på dejtingsida