• PCO85an

    Vi med PCO som plussat 2015

    Hej!

    Jag har PCO och vi har försökt att bli med barn i lite drygt 3år.
    Jag plussade igår och var hos min doktor på kliniken där jag går idag. Har lämnat blodprov idag och ska lämna imorgon för att se stegring.
    Vi har kört med Gonal f och Ovitrelle.
    Jag kan inte fatta att vi äntligen har plussat, och jag vågar inte tro eller hoppas samtidigt som jag är super lycklig.
    Jag är förmodligen i vecka 6 ungefär. Längtar tills jag får göra VUL igen.

    Tänkte att vi kan följas åt, vi med PCO som äntligen fått plussa. Dela gärna era historier.

  • Svar på tråden Vi med PCO som plussat 2015
  • Mortisfru83

    Hej! Jag hänger gärna på här. Konstaterad grav pco med i princip obefintlig ägglossning. Plussade efter en spolning och min son föddes 23/3-14
    Är nu gravid igen och är beräknad 22/9. Denna graviditet kom spontant. Innan sonen hade jag försökt ungefär sju år med exet och ett år med min nuvarande man. Testat Pergo en gång med exet helt utan påverkan och resultat. Folk som säger att barn inte är mirakel ljuger.

  • Wilja87

    Grattis!!! 

    själv har jag försökt i 8 månader nu och plussade för en timme sedan!! Kan inte fatta att detta händer. Magiskt.

  • drommenomenliten89

    Försökt i 4 år fick reda på att jag hade PCO för ca 1 och 1/2 år sen. I väntan på IFV tog min siste kur av pergotime och plussade igår :) är i vecka 5 (4+0) :)

Svar på tråden Vi med PCO som plussat 2015