• Anonym (få tips i sängen­)
    Äldre 27 May 13:08
    14472 visningar
    11 svar
    11
    14472

    Tjejer: hur ska en kille vara i sängen

    Har sökt lite på forumet å hittat en hel del trådar...Om hur tjejer ska vara i sängen. 

    Men nu vill jag vända på steken... 

    SÅ alla TJEJR kom med era sex tips, allt från ställningar till, hur man kan komma åt G punkten.. Ja allt.

    Desto mer detaljerat de bättre.Hur ser erat förspel ut tex, några små tips?

    Hur ska en kille vara enligt DIG.
    Ta låååånnng tid på sig med förspelet, eller snabbt på? 

    ja ni förstår säker vad jag söker:) 

    Så öppna eran innersta tankar å dela med er:) 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 13:09
    Använder ni några leksaker, om vad?

  • Svar på tråden Tjejer: hur ska en kille vara i sängen
  • Anonym (geoch­ta)
    Äldre 27 May 13:13
    #1

    Allt är individuellt. Men en väldigt basic grund som killar/män måste lära sig att förstå är att om inte kvinnan får ut något av sexet så tröttnar vi. Kanske låter som en självklarhet men helt ärligt verkar många män inte förstå att om de kommer innan kvinnan så fortsätter man på andra sätt. Tänk er själva om tjejen kommer före, och sedan vägrar fortsätta. Och där ligger ni med praktstånd, frustrerade.

  • Äldre 27 May 13:53
    #2

    Skriver mer sen när jag har tid. Men en sak är att lära sig den kvinnliga anatomin. Allt sitter där det alltid har gjort men lär er hitta det!

  • Äldre 27 May 14:14
    #3
    +1

    Alla tjejer är ju olika. Personligen älskar jag att bli retad. Smek mig lääänge utanpå kläderna, sen länge utan kläder och inte på brösten/musen utan låt mig längta efter det. Jag ska gärna böna och be om nästa steg men det är killen som bestämmer. En kille som har sån självkontroll och kan ta det lite långsamt och retsamt tänder mig enormt. Jag gillar lite såna lätta dominanslekar med, typ att han säger åt mig att ligga stilla när han smeker mig och rör jag mig så slutar han.

    Sen, tjaa... använd fingrar och tunga och var lyhörd för hur jag reagerar.
    Om du ska smeka/slicka mig till orgasm, öka inte takten på slutet! Märker du att jag håller på att komma, bara fortsätt lugnt, eller kanske lite lite snabbare/mer tryck. Tungan ska liksom in en bit gärna.. haha, vet inte själv vad killar gör, nästan bättre med tips från vana fittslickare där :)

    Gärna använd fingrar och tunga samtidigt.

    Ge mycket komplimanger, gärna hur skön jag är, att du älskar min fitta att jag är sexig att jag gör dig så kåt.

    Jag älskar att bli kysst i nacken när jag t.ex. står och diskar. Märker han att jag gillar det så smek min midja och mumla att jag luktar gott till exempel. Och mmm, om han kysser mig och liksom håller mitt huvud, så sexigt och mysigt.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Äldre 27 May 14:15
    #4
    Fjäril kär skrev 2015-05-27 13:53:04 följande:

    Skriver mer sen när jag har tid. Men en sak är att lära sig den kvinnliga anatomin. Allt sitter där det alltid har gjort men lär er hitta det!


    Nja, riktigt så enkelt är det faktiskt inte.



  • Anonym (lite)
    Äldre 27 May 15:38
    #5

    Vara en blandning av ömsint och ta för sig genom att flytta en dit man vill och liknande. Jag vill känna mig omhändertagen och jag vill inte behöva visa, berätta eller ta initiativ hela tiden.

    Lite " du är MIN kvinna och jag älskar att se dig njuta". Berätta att man är vacker, se en i ögonen djupt en stund för att sedan återgå till sin egna känsla. Helt tysta karlar har jag svårt för, nu vill jag inte att det ska vara operakoncert direkt men jag personligen tänder på små stön och njutningsljud.

    Den kvinnliga orgasmen ska vara lika självklar som den manliga.

    Om jag känner mig vacker, accepterad och omhändertagen så jag får allt och lite till så ger jag tusen gånger tillbaka så du nästan tror du kommit till himlen. Får jag lite penetration och inte så mycket mer så kan man ju räkna med att jag inte anstränger mig för fem öre.

    Nu gills ju inte snabbisar och liknande, man är dessutom inte alltid på topp men om det är mer regel än undantag att jag hamnar i skymundan så är jag torrare än en öken tillslut.

    Alla är dessutom inte proffs på allt, jag tex kan inte rida eftersom jag har trasig höft pga skada så man kör ju på de delar man faktiskt är bra på och kan bli bättre på. Sedan ska man inte göra sånt man inte är bekväm med för det märks och då blir det bara fel.

    Det största tipset är dock att ha nytvättad snopp och fingrar, bara för att bakterier inte syns så betyder det inte att de inte existerar! Tvätta dessutom aldrig med vanlig tvål, för vår skull. Det finns speciell tvål för sådan hygien.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 27 May 15:49
    #6
    MaryM skrev 2015-05-27 14:14:47 följande:

    Alla tjejer är ju olika. Personligen älskar jag att bli retad. Smek mig lääänge utanpå kläderna, sen länge utan kläder och inte på brösten/musen utan låt mig längta efter det. Jag ska gärna böna och be om nästa steg men det är killen som bestämmer. En kille som har sån självkontroll och kan ta det lite långsamt och retsamt tänder mig enormt. Jag gillar lite såna lätta dominanslekar med, typ att han säger åt mig att ligga stilla när han smeker mig och rör jag mig så slutar han.

    Sen, tjaa... använd fingrar och tunga och var lyhörd för hur jag reagerar.

    Om du ska smeka/slicka mig till orgasm, öka inte takten på slutet! Märker du att jag håller på att komma, bara fortsätt lugnt, eller kanske lite lite snabbare/mer tryck. Tungan ska liksom in en bit gärna.. haha, vet inte själv vad killar gör, nästan bättre med tips från vana fittslickare där :)

    Gärna använd fingrar och tunga samtidigt.

    Ge mycket komplimanger, gärna hur skön jag är, att du älskar min fitta att jag är sexig att jag gör dig så kåt.

    Jag älskar att bli kysst i nacken när jag t.ex. står och diskar. Märker han att jag gillar det så smek min midja och mumla att jag luktar gott till exempel. Och mmm, om han kysser mig och liksom håller mitt huvud, så sexigt och mysigt.


    Det där var så sexigt beskrivet att det gick i brallan för mig! När du beskriver nåt erotiskt är det 500 ggr sexigare än all porr i världen!
  • Äldre 27 May 16:16
    #8
    Anonym (Kille) skrev 2015-05-27 15:49:01 följande:
    Det där var så sexigt beskrivet att det gick i brallan för mig! När du beskriver nåt erotiskt är det 500 ggr sexigare än all porr i världen!
    Åh tack, puss på dig!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Anabo­lakill­en)
    Äldre 27 May 16:21
    #9
    -2 +1
    MaryM skrev 2015-05-27 16:16:59 följande:
    Åh tack, puss på dig!
    Gulligt att du tackar din fikus beundrare.
    Hoppas att du kan sluta skriva här, de flesta på forumet tycker att du ska sluta skriva för helvete. 
  • Anonym (Agnes­)
    Äldre 27 May 17:01
    #14

    Jag vill att mannen ska vara närvarande här och nu i den stund vi befinner oss i. Det finns inget sexigare än när man får ögonkontakt och jag ser åtrån och kåtheten lysa i ögonen och jag vet att det går en massa snuskiga tankar genom huvudet på honom och alltihop handlar om mig, honom, oss , vi här i nuet. 
    Hur han liksom omsluter mig med 100%-ig närvaro och är lyhörd ut i fingertopparna om vad som händer och sker med mig, med honom och med oss. 

    Det är faktiskt väldigt irriterande att ha en man som riktar uppmärksamheten mot mobilen som just pep, katten som tassar in i sovrummet, petar sina naglar medan jag suger av honom eller ligger och funderar på morgondagens jobb.  Det blir så beige och det märks så tydligt att han inte är närvarande mentalt och inte prioriterar mig eller vår njutning. 
    Kan han inte ge mig den stunden av respekt och närvaro så sorry då skyller jag på huvudvärk nästa gång... 

  • Anonym (Vacke­r mogen kvinna­)
    Äldre 27 May 17:34
    #15

    Närvaro. Män som vågar visa sin varma sida. Att visa hur mycket han vill ha mig. Att ägna mig full uppmärksamhet. Om det ska gå snabbt eller långsamt är beroende på situationen. Kvinnan kan vilja ha det snabbt en gång, en annan gång långsamt. Lyssna med kroppen. Våga röra mig på alla sätt, men lyssna in min kropp så du känner vad jag vill. Män som tänker prestation går bort. Män som vågar visa starka känslor är bra. Visa att du njuter av din kvinna och uppskatta henne för den hon är. Då blir det kanon. Och släpp alla normer om hur sex ska vara. Det bestäms i stunden av de två som älskar.

  • Anonym (få tips i sängen­) Trådstartaren
    Äldre 27 May 23:01
    #11
    MaryM skrev 2015-05-27 14:14:47 följande:

    Alla tjejer är ju olika. Personligen älskar jag att bli retad. Smek mig lääänge utanpå kläderna, sen länge utan kläder och inte på brösten/musen utan låt mig längta efter det. Jag ska gärna böna och be om nästa steg men det är killen som bestämmer. En kille som har sån självkontroll och kan ta det lite långsamt och retsamt tänder mig enormt. Jag gillar lite såna lätta dominanslekar med, typ att han säger åt mig att ligga stilla när han smeker mig och rör jag mig så slutar han.

    Sen, tjaa... använd fingrar och tunga och var lyhörd för hur jag reagerar.
    Om du ska smeka/slicka mig till orgasm, öka inte takten på slutet! Märker du att jag håller på att komma, bara fortsätt lugnt, eller kanske lite lite snabbare/mer tryck. Tungan ska liksom in en bit gärna.. haha, vet inte själv vad killar gör, nästan bättre med tips från vana fittslickare där :)

    Gärna använd fingrar och tunga samtidigt.

    Ge mycket komplimanger, gärna hur skön jag är, att du älskar min fitta att jag är sexig att jag gör dig så kåt.

    Jag älskar att bli kysst i nacken när jag t.ex. står och diskar. Märker han att jag gillar det så smek min midja och mumla att jag luktar gott till exempel. Och mmm, om han kysser mig och liksom håller mitt huvud, så sexigt och mysigt.


    Tackar.... det var ett väldigt bra inlägg må ja säga:) 

    Om man gör en snabb sammanfattning av de, som skrivits, är de det att ta god tid på sig... uppvakta kvinnan/tjej som det bästa av alla värdar.

    vad finns de mer då? vad är bästa ställningen, hur förför man på bästa sätt innan man kommer till tex sängen, för att få de så "explosivt" som möjligt:)
Svar på tråden Tjejer: hur ska en kille vara i sängen