• Anonym (Man86)

    Om killen ni är kär i frågar om ni kan ha en trea med din bästa kompis,vad säger du då?

    Hur reagerar ni på det?

  • Svar på tråden Om killen ni är kär i frågar om ni kan ha en trea med din bästa kompis,vad säger du då?
  • Anonym (Linda Trång)

    Jag skulle sparka killen på pungen hårt.

  • Fjäril kär

    jag är kvinna och min bästa vän är en man , skulle den jag älskar fråga om jag ville ha en trekant med oss tre så skulle min våta dröm bli verklighet. Så jag skulle säga ja utan att tveka...      En kvinna o två män, vad kan bli mer perfekt än så...  Tungan ute

  • Anonym (Sigrid)

    hahah!  den frågan har jag faktiskt fått av en kille jag dejtade tidigare . Jag tog inte illa upp av att han var sugen på min vän , han kunde ju dock inte veta att hon är 100% flata .   Men att ställa frågan som inte var varken diskret eller särskilt oskyldig visade bara brist på intelligens och oerhört dåligt omdöme så han fick ett garv i ansiktet och ja.. sa jag att han numera är mitt ex? 

  • Me gusta

    Jag är visserligen öppen för trekant om omständigheterna är rätt men inte med min bästa vän, nej. Jag ger alltså inga glädjetjut över ett sådant förslag.

  • Anonym (Mia)

    Meh, läste först att det var hans vän som gällde och tänkte "jaaaaaa!!! :D" men om det är min vän så är det inte lika kul eftersom hon är tjej. Vill ej ha en till kvinna involverad i sex, en till man däremot...

  • Zarch

    Bra fråga, beror helt på omständigheten och hur han frågar. Men skulle tippa på att reaktionen hamnar någonstans på mellan ett blankt nej och att Mike Tyson biter av Holyfield örat...i mitten där någonstans.

Svar på tråden Om killen ni är kär i frågar om ni kan ha en trea med din bästa kompis,vad säger du då?