• Anonym (Jonas­)
    Äldre 27 May 20:47
    1870 visningar
    5 svar
    5
    1870

    Ni som lever som otrogna

    Riktat mest till kvinnliga medlemmar då det är något som drabbat mig själv.

    Blivit bedragen i flera år både utan att ha vetat något om många och att jag vetat om några vilka jag förlät för då.

    Visste om 2st under 6år, men det visade sig vara över 20st.

    Vad är det som gör att ni är otrogna när ni lever med någon? Det måste vara någon drift?

    Det är självfallet olika för alla, men intressant att höra från olika personers erfarenhet och kunskap om det.

    Så vad driver er? Hur många har ni då varit med och har ni slutat någongång?

  • Svar på tråden Ni som lever som otrogna
  • Anonym (Hmm)
    Äldre 27 May 21:51
    #1
    Anonym (Jonas) skrev 2015-05-27 20:47:20 följande:

    Riktat mest till kvinnliga medlemmar då det är något som drabbat mig själv.

    Blivit bedragen i flera år både utan att ha vetat något om många och att jag vetat om några vilka jag förlät för då.

    Visste om 2st under 6år, men det visade sig vara över 20st.

    Vad är det som gör att ni är otrogna när ni lever med någon? Det måste vara någon drift?

    Det är självfallet olika för alla, men intressant att höra från olika personers erfarenhet och kunskap om det.

    Så vad driver er? Hur många har ni då varit med och har ni slutat någongång?


    Kan inte svara på varför någon är otrogen då Jag själv aldrig varit det..men jag måste fråga..varför förlåter man otrohet 2 gånger? Är man så blåögd att man inte tror att det kommer hända igen?
  • Anonym (^^)
    Äldre 27 May 21:56
    #2

    Jag har aldrig varit otrogen men folk jag har pratat med som varit det verkar helt enkelt ha en annan syn på sex. Som att det inte är någon stor grej och inte alls ihopkopplat med känslor. Dom verkar ha svårt att se otrohet som något så farligt och har alltid reagerat över hur jag kan tycka att det är så himla hemskt. Dom jämför det lite som att bryta mot ett godislöfte. "Hoppsan liksom".

  • Äldre 27 May 22:32
    #3

    Jag var tillsammans med en man som missbrukade amfetamin för ett par år sedan. Han blev manisk och var tydligen otrogen med mig mot sin sambo. Han levde i sin egen värld och trodde han gjorde både henne och mig en tjänst genom att ha flera flickvänner.

    Tilläggas ska att när det uppdagades att han hade sambo så pekade jag finger och drog för jag gillar INTE att vara någons nummer två (orkar inte med fl:s moralpolis så vi gör det klart redan nu) men på nått sätt så lyckades han under ett år hålla oss båda hemliga för varandra. Sjukt smart idiot...

  • Anonym (?)
    Äldre 28 May 08:03
    #4

    Svår fråga... Det som mår jätte dåligt i ett förhållande... De som har dåligt självförtroende och måste ha bekräftelse hela tiden... De som ser det som sin rätt och tänder på det... ALKOHOL, en STOR bov...

    Egoism!!!

    Elakt är det i allafall, hur kan man säga att man älskar någon sen bedra den, ett mysterium!!! :(

  • Äldre 28 May 09:12
    #5

    Varför väljer man göra en annan människa illa?

    Jag har varit otrogen en gång , jag mådde så sjukt dåligt och berätta det. Aldrig mer lovade jag att göra en annan människa illa.

    Efter har jag själv blivit bedragen och känna smärtan själv vet jag . Man är inte vuxen om man gör så ännu mindre vuxen om man inte kan stå för sina misstag och inte lösa saker .

    Många som varit otrogna på ett eller annat sätt mår ganska dåligt själv. Frågan är egentligen bara att ta hjälp . Alla gör misstag men man måste låta såren läka . Lycka till

Svar på tråden Ni som lever som otrogna