• Anonym (Confused.)

    Våldtagen av pojkvännen.

    Hej.

    Det är såhär att jag behöver hjälp. Jag blev våldtagen av min pojkvän.

    Vi hade sex, jag låg på magen och han var ovanför mig. Efter någon sekund så kände jag att han tog in den i min rumpa och jag skrek nej, men han fortsatte bara.

    Jag började att skrika och gråta för att han vägra lyssna på mig.

    När han skulle få utlösning så ville han att jag skulle suga av honom och jag sa nej återigen, men då tog han grep om halsen och började jucka mot mitt huvud ända tills han fick utlösning.

    Detta var så äcklig och obehagligt att jag börja kräka, men han brydde sig inte ens.

    Jag har mått så dåligt över detta här.

    Har ni något råd på vad jag kan göra?

  • Svar på tråden Våldtagen av pojkvännen.
  • Birgitta02

    Polisanmäl den jäveln. Men - du inser väl att du inte bör vara ihop med den där idioten?

  • Anonym (Confused.)
    Birgitta02 skrev 2015-05-28 12:07:09 följande:

    Polisanmäl den jäveln. Men - du inser väl att du inte bör vara ihop med den där idioten?


    Jag ska polisanmäla honom. Jag vet, men jag har fortfarande känslor för honom och det för allt mycket svårare.
  • Armageddon
    Anonym (Confused.) skrev 2015-05-28 12:15:18 följande:

    Jag ska polisanmäla honom. Jag vet, men jag har fortfarande känslor för honom och det för allt mycket svårare.


    Hur kan du ha känslor för någon som behandlar dig på det sättet?

    Polisanmäl och lämna idioten!
  • ericssonsarah

    Du måste polisanmäla och framförallt lämna honom NU. Jag förstår hur svårt det är när du har känslor för honom (har varit i en liknande situation), men har han gjort det en gång så kommer han att göra det igen om du inte går din väg.

  • Anonym (:()

    Lämna!!! Han tände på att han gjorde dig illa, det är inte kärlek!!! Det kommer bli värre... Vet att det gör ont att få sitt hjärta krossat, men det går över!!! Men stannar du kommer han fortsätta ärra dig och en dag kanske du inte orkar resa dig igen. Han älskar inte dig, han respekterar inte dig, han lyssnar inte på dig... Det är inget du vill ha!!! Gå vidare och hitta någon som älskar och respekterar dig, det kommer du göra!!!! Stäng denna dörr nu!!!

  • Kastillianaren

    Detta här låter brutalt och jag håller med, gör slut med honom omedelbart.

    När man älskar någon så gör man inte något för att såra den andra.

Svar på tråden Våldtagen av pojkvännen.