• Anonym (nyfiken i en storstrut?)

Toppbloggare som myglar??

har följt en toppbloggare ett tag, inläggen är centrerade kring hennes barn.

de har många barn, 7 st.

jag fick för mig av en slump att kolla var familjen är bosatt av ren nyfikenhet och upptäcker då att föräldraparet (dvs bloggaren och hennes man) inte bor ihop?? eller ja de är inte skrivna på samma adress - utan i 2 helt olika kommuner??

men de är gifta, bilder publiceras på bloggen av maken ihop med barnen rätt så frekvent men bloggaren beskriver också att hon är ensam Väldigt mycket med barnen....

jag är självklart NYFIKEN ;)

någon som vill spekulera med mig om varför de inte bor ihop? :D

• Svar på tråden Toppbloggare som myglar??
  • Duckan

Att de är skrivna på olika adresser förklarar ju varför hon är mycket ensam med barnen. Jag antar att de är särbos.

• Imanda

Han kanske har annat boende pga jobb och pendlar/bor på annan ort?

• Anonym (Undras samma sak)

Tror jag vet vem du menar.
     Ingen aning om varför de inte är skriva på samma adress, kan det handla om bostadsbidrag? Eller att han står på någon annans lägenhet bara? Kanske ett av sina äldre barn som inte kan få eget kontrakt och att han är skriven där o står på kontraktet?

• Zarch

Orka vara så nyfiken på hur andra människor lever sina liv? Nu vet jag inte vem du syftar på heller, tydligen är det en person som är relativt intressant och skapar avundsjuka hos vissa.

Svar på tråden Toppbloggare som myglar??