• FamJ

    Ovitrelle -

    inga påhopp nu tack

    1 vecka sedan ja tog ovitrelle e sååå otålig har gravtest liggandes tänkte äh ja testa så har ja att jämföra med FETT minus kan ja säga! Kan de går ur så fort? Kan de va för tidigt för att visa graviditet?

  • Svar på tråden Ovitrelle -
  • FamJ

    friduss

    Ja fick gravid på digital igår och ringde till kliniken, det sa att jag va gravid men skall ta ett nytt test på söndag för det kan fortfarande släppa så här tidigt!

    Håller tummarna för dej ??

  • friduss
    FamJ skrev 2015-06-03 08:09:33 följande:

    friduss

    Ja fick gravid på digital igår och ringde till kliniken, det sa att jag va gravid men skall ta ett nytt test på söndag för det kan fortfarande släppa så här tidigt!

    Håller tummarna för dej ??


    Åååh, GRATTIS!!! Gud vad roligt! Hur länge har ni försökt? :)
  • FamJ

    Jag har vetat sedan ja va ca 22år att ja behövat hjälp så vi har väll igentligen bara ringt och sagt att nu vill jag bli gravid. Med tvillingarna gick de på andra försöket o denna gång första vilket jah aaaaaldrig trodde..

    Nu e de bara du som skall ha plus =) Hur länge har ni försökt?

  • friduss
    FamJ skrev 2015-06-04 10:50:32 följande:

    Jag har vetat sedan ja va ca 22år att ja behövat hjälp så vi har väll igentligen bara ringt och sagt att nu vill jag bli gravid. Med tvillingarna gick de på andra försöket o denna gång första vilket jah aaaaaldrig trodde..

    Nu e de bara du som skall ha plus =) Hur länge har ni försökt?


    Vilken tur du har! Och tvillingar med, vilken lycka! Du ger mig hopp :)

    Vi har försökt sedan september förra året men fick hjälp först i januari med två omgångar pergotime och nu är jag på bim -4 på min första omgång puregon. Testade negativt idag med testlagrets stickor så nu är hoppet ute för den här gången... Har ont i brösten konstant men mensvärken avtog igår :( det är väl bara att hålla humöret uppe antar jag!
  • FamJ

    Fridus

    Du tror inte de bara kan va för tidigt att testa? Fast de kanske borde visa, ååh hopps snart ni lyckas! De e så jobbigt med väntan tycker ja från ovitrellen till gravtestwt!

    E performance tabletter?

Svar på tråden Ovitrelle -