• Anonym (Humlan)

    räknas dett som otrohet??

    Tycker ni att det räknas som otrohet om man inte har sex eller kysser varandra?

    Om jag träffat en person fast jag har en respektive. Jag och den här personen håller lite hand, sitter och har långa samtal, kramas och gosar (med kläder på) sniffar varandra i nacken, en puss på kinden, en puss på halsen, kramas och är lite goa mot varandra, titta varandra i ögonen, smeka varandra lite på ryggen och över kroppen.

    Är detta att vara otrogen?
    Vad tycker ni och vad räknas som att var OTROGEN?

  • Svar på tråden räknas dett som otrohet??
  • helene 355

    ja, känslomässig och fysisk otrohet, ni gullar och rör fysiskt vid varandra för att visa attraktion

  • Anonym (Ja)

    Jag tycker det du beskriver räknas som att vara otrogen.

  • Anonym (Humlan)
    Anonym (Ja) skrev 2015-05-28 21:17:22 följande:

    Jag tycker det du beskriver räknas som att vara otrogen.


    Men det är inget sex, inga kyssar på munnen, inget naket.
  • Anonym (-)

    Jag tycker att det du håller på med är värre än tex ett känslolöst misstag på fyllan.

  • Maltemånsson

    Du måste förstå att det inte finns en officiell gräns var gränsen för otrohet går.

    Du måste utgå från vad du tycker gränsen går! Problemet uppstår om du inte vet vad din partners gräns går, vilket innebär att du kan såra honom om du går över hans gräns.

    Och vi skiljer oss all åt var vi tycker gränsen går, så därför är det tämligen ointressant att fråga i en tråd vad folk tycker.

  • Anonym (Humlan)
    Anonym (-) skrev 2015-05-28 21:25:21 följande:

    Jag tycker att det du håller på med är värre än tex ett känslolöst misstag på fyllan.


    Varför tycker du det? Det finns kanske inga känslor inblandade bara lite spänning.
  • Donum

    Om du känner dig bekväm med att göra så när din partner är med så räknas det nog inte som otrohet. Testa, vettja.


    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Anonym (-)

    Allvarligt talat ts så låter du empatiskt efterbliven, om du inte förstår varför det där skulle vara fel.

  • Anonym (Bedragen)

    Ställer en motfråga. Vad anser du är otrohet? Vad kallar du det som du beskriver?

    För mej är det otrohet. Du visar en annan människa sådana känslor som man bara ska ha ihop med sin partner. Skulle vilja kalla det känslomässig otrohet, ett steg längre, sexuell(samlag) otrohet. Sen kan man diskutera vad som skulle vara värre en det andra. En del kanske inte tycker känslomässig otrohet är så farlig. För andra är den lika grov som sexuell(samlag) otrohet.

    För min del som blivit bedragen, är det ingen skillnad. Man visar att man inte är trogen sin partner genom att kyssa pussa smeka mm någon annan=otrogen

  • Anonym (närå)

    Men nä. När inte ens otrohet är när killen ringer för att få ett ok på att han tagit hem en annan tjej utifrån att hans tjej vet ju att inget hände. Då finns inte otrohet.

Svar på tråden räknas dett som otrohet??