• Anonym (Hur ska jag vinna henne)

    Hur ska jag bevisa henne att de är vi 2

    Göra en lång historia kort,

    Jag och mitt X var ihop i 15år allt var frid å fröjd aldrig några bråk elle dyligt.

    Sen så säger hon att de är slut, de är ca 1månad sen.

    Satt å läste sms nu får genen, som hon skickad ca 1v innan där skrev hon "jag älskar dig"

    Å nu har hon träffat en ny, som JAG tror är orsaken, eller vad man ska kalla de. Nytt å spännande osv.

    Så nu till min fråga, hur kan jag vinna henne tillbax? Hon borde ju ha känslor kvar för mig? Men att de här är nytt å spännande å inte den vardagen hon hade förut.

    Så hur ska jag bevisa för henne att jag är NR1 å inte den andra killen, hur ska man få henne att börja tänka, som de är nu, så pratar hon bara med den nya kille kille, som jag även vet är ett svin.

  • Svar på tråden Hur ska jag bevisa henne att de är vi 2
  • Anonym (?)

    Det är svårt... Men den bästa "hämden" är att bli lycklig ;) Börja inte springa efter henne och var jobbig... 15år är en lång tid och just nu är hon nog nykär och galen :(... Så du kan nog inte göra så mycket nu... Mer en att vänta och se till att börja leva ditt liv... Börja träna, res, gå på date osv... Om det är ett svin kanske hon kommer krypande och då får du ju se om det är något du vill ha!? Eller om du faktist själv trivs med ditt liv ;)

  • Anonym (Hur ska jag vinna henne)

    Ja... men hur ska man lyckas, Hon är ju så "hög" på livet nu, av den nya då allt är nytt å spännande osv. 

    Jag måste få henne att börja tänka, å kunna se vad han är för person, Tror även att han baktalar mig... för henne. Jag hoppas att hon kan genomskåda de,Då vi har varit ihop så länge bör hon känna mig. Hoppas bara inte han har satt "galler" i huvudet på henne, så hon inte tänker sj, utan bara åker med på vad han än säger

  • Anonym (?)
    Anonym (Hur ska jag vinna henne) skrev 2015-05-29 08:35:33 följande:

    Ja... men hur ska man lyckas, Hon är ju så "hög" på livet nu, av den nya då allt är nytt å spännande osv. 

    Jag måste få henne att börja tänka, å kunna se vad han är för person, Tror även att han baktalar mig... för henne. Jag hoppas att hon kan genomskåda de,Då vi har varit ihop så länge bör hon känna mig. Hoppas bara inte han har satt "galler" i huvudet på henne, så hon inte tänker sj, utan bara åker med på vad han än säger


    Så är det första tiden, guld och gröna skogar.. Glöm inte hon valde att lämna dig :( Inte så mycket du kan göra nu... Du måste nog vänta ut det... Och ja hon lär känna dig och inte vara så dum och lyssna på saker som inte är sant...
  • Anonym (Hur ska jag vinna henne)

    Har hört från flera ställen nu att den nya verkar vara ett svin... ljuger för allt å alla. å behandlar folk som skit.

    han satt även å ljög för mig... rätt upp i  ansiktet.

    Så nu till fråga. Ska jag säga något om de, eller kommer jag bara att uppfatas som needy? 

    eller ska hon få lära sig en läxa, om man kan vara så hård

  • Anonym (BosseLarsson)

    Det är ingen idé att du berättar något. Det kommer vara på samma nivå som den skit han berättar om dig även om det kanske är sant. Låt henne få reda på det den normala vägen, dvs uppleva lögnerna själv.

    Det du ska göra är att gå vidare och ta hand om dig själv. Träna, träffa kompisar osv, kläng inte fast dig vid henne utan låt henne komma på vad hon missar i dig.

Svar på tråden Hur ska jag bevisa henne att de är vi 2