• Anonym (ts)

    Polisen stal min mobil........... vad göra?

    Jag har varit med om ett rent helvete de sista åren. Nu har det äntligen börjat ordna sig för mig. Men då får jag höra att min mamma ligger inlagd på sjukhus. Hon har lungcancer så hon kommer gå bort.

    Finns massa mer att säga men jag vill inte utlämna mig själv för mkt. 

    Jag åkte dock till läkaren med poliseskort men eftersom jag blåste noll promille så skickade dom ut mig. Tog en taxi hem. Men dom tog min mobil, en samsung och choklad  som jag hade köpt till min mamma. Jättefin chocklad och det stod grattis på mors dag på den. 70 kr kostade chockladen, blommorna fick jag behålla, gerbera som inte luktar. Men mobilen har jag gett 7000 för.

    Jag  är inte okej, mår väldigt dåligt. Ska jag åka till min mamma igen? Ska jag gå hem? Snälla ni på familjeliv, hjälp mig.......... vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Polisen stal min mobil........... vad göra?
  • Anonym (fattar inte)

    Begriper inte. Poliseskort? Varför? Blåste noll promille och dom skickade ut dig? Begriper inte ett enda dugg.

  • Anonym (R)

    Du kanske bör åka tillbaka till sjukhuset och be om hjälp eftersom du är förvirrad? Du skriver att du åkte taxi hem, sen frågar du om du ska gå hem...

  • Anonym (t.s)

    Hur kan ni inte förstå hur jag mår?

    Vad skulle ni ha gjort i min sits?

  • Anonym (m)
    Anonym (t.s) skrev 2015-05-29 21:37:49 följande:
    Hur kan ni inte förstå hur jag mår? Vad skulle ni ha gjort i min sits?

    Inte svårt att förstå att du mår dåligt. Men din beskrivning av vad som har hänt är jättesnurrig. Hur kom polisen in i bilden?
  • Anonym (ts)
    Anonym (m) skrev 2015-05-29 21:59:51 följande:

    Inte svårt att förstå att du mår dåligt. Men din beskrivning av vad som har hänt är jättesnurrig. Hur kom polisen in i bilden?
    Ja, hela mitt liv och tillvaro är snurrig och grymt jobbigt. Jag satte mig på gräset utanför sjukhuset för jag klarade inte av att gå in.
    En kvinna gick förbi och ville väl vara "duktig" och hjälpa mig. Jag störde inte henne på något sätt men hon ringde polisen som hämtade mig och körde mig till sjukhuset.
    Jag hade alkohol i väskan och eftersom jag var förvirrad trodde dom nog att jag druckit. Att dom tog alkoholen stör mig inte, men mobilen är jag ledsen över.

    Mitt ex vill att jag kommer till honom men jag kan inte det för då får han förhoppningar om oss igen och jag är inte säker på om jag vill det. Samtidigt är han extremt skötsam så det skulle nog vara bra för mig.
  • Anonym (ts)
    Anonym (m) skrev 2015-05-29 21:59:51 följande:

    Inte svårt att förstå att du mår dåligt. Men din beskrivning av vad som har hänt är jättesnurrig. Hur kom polisen in i bilden?
    Ja, hela mitt liv och tillvaro är snurrig och grymt jobbigt. Jag satte mig på gräset utanför sjukhuset för jag klarade inte av att gå in.
    En kvinna gick förbi och ville väl vara "duktig" och hjälpa mig. Jag störde inte henne på något sätt men hon ringde polisen som hämtade mig och körde mig till sjukhuset.
    Jag hade alkohol i väskan och eftersom jag var förvirrad trodde dom nog att jag druckit. Att dom tog alkoholen stör mig inte, men mobilen är jag ledsen över.

    Mitt ex vill att jag kommer till honom men jag kan inte det för då får han förhoppningar om oss igen och jag är inte säker på om jag vill det. Samtidigt är han extremt skötsam så det skulle nog vara bra för mig.
  • Anonym (ts)
    Anonym (m) skrev 2015-05-29 21:59:51 följande:

    Inte svårt att förstå att du mår dåligt. Men din beskrivning av vad som har hänt är jättesnurrig. Hur kom polisen in i bilden?
    Ja, hela mitt liv och tillvaro är snurrig och grymt jobbigt. Jag satte mig på gräset utanför sjukhuset för jag klarade inte av att gå in.
    En kvinna gick förbi och ville väl vara "duktig" och hjälpa mig. Jag störde inte henne på något sätt men hon ringde polisen som hämtade mig och körde mig till sjukhuset.
    Jag hade alkohol i väskan och eftersom jag var förvirrad trodde dom nog att jag druckit. Att dom tog alkoholen stör mig inte, men mobilen är jag ledsen över.

    Mitt ex vill att jag kommer till honom men jag kan inte det för då får han förhoppningar om oss igen och jag är inte säker på om jag vill det. Samtidigt är han extremt skötsam så det skulle nog vara bra för mig.
Svar på tråden Polisen stal min mobil........... vad göra?