• MoaEli­s
    Äldre 29 May 14:34
    2626 visningar
    9 svar
    9
    2626

    Skicka efter utskrifter på nätet?

    Jag har ingen skrivare men skulle behöva skriva ut några papper. Går det att göra på nätet och få hemskickat? 

  • Svar på tråden Skicka efter utskrifter på nätet?
  • Äldre 29 May 15:10
    #1

    Beror ju på vad för papper du vill ha.Och vilken sida du är inne på.Annars kan du gå till ditt bibliotek så kan du skriva ut dom där.Tror det kostar 3 kr kopian.

  • Äldre 29 May 15:15
    #2

    Har du inget bibliotek är närheten där kan man skriva ut lite papper, bara ta med sig det du vill ha på ett usb.
    Annars känner du säkert nån som har en skrivare...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • MoaEli­s
    Äldre 29 May 16:13
    #3

    Bor på landet, hade varit så mycket smidigare att beställa från nätet... Men det går alltså inte?

  • Äldre 29 May 16:16
    #4

    Så det finns ingen, absolut ingen i din närhet som inte har en skrivare?

  • MoaEli­s
    Äldre 29 May 16:23
    #5
    Nyfikna72 skrev 2015-05-29 16:16:56 följande:

    Så det finns ingen, absolut ingen i din närhet som inte har en skrivare?


    Inte vad jag vet, nej. 
  • Äldre 29 May 16:36
    #6
    MoaElis skrev 2015-05-29 16:13:09 följande:

    Bor på landet, hade varit så mycket smidigare att beställa från nätet... Men det går alltså inte?


    Du kan kontakta vilket tryckeri som helst så kan de med stor sannolikhet ordna det åt dig, men kostnaden blir nog ganska hög. Det kan bli billigare att köpa en egen skrivare. Särskilt om du någon gång i framtiden behöver skriva ut något mer.
  • Äldre 29 May 16:38
    #7

    Kan du inte skriva ut på jobbet eller i skolsn?

  • MoaEli­s
    Äldre 29 May 16:39
    #8

    Jag tänker att det är ju jättebilligt att skriva ut foton och att det inte borde vara speciellt mycket dyrare med två dokument, på vanligt papper, om det fanns. Men då får jag väl åka till ett bibliotek.

  • Thu 17 Oct 2019 21:40
    #9

    Lite sen på bollen men jag behövde just skriva ut och få hemskickat - och hittade till den här tråden. Sen hittade jag den här: Skriv ut online

    Kanske någon har nytta av, jag ska testa nu. 

Svar på tråden Skicka efter utskrifter på nätet?