• Anonym (Kåt på äldre)

    Äldre kvinnor

    Varför e det så svårt att hitta mogen kvinna för lek i Södermanland. Söker efter kvinnor men har svårt att hitta dem, kom gärna med förslag på platser eller personer direkt;)

  • Svar på tråden Äldre kvinnor
  • AnnaZL

    Kan ju bara utgå från din tråd här, men tvärtemot vad du utgår ifrån är inte mogna kvinnor så desperata att de genast bokar in lek med vilken anonym person som helst som säger sig vara intresserad av en "mogen kvinna".
    Det är väldigt oattraktivt att bara säga "det här vill jag ha", utan att tänka på de som ska läsa det du skriver.
    Du får skriva en vettig kontaktannons som inte bara utgår från dina önskningar, utan även tar hänsyn till de personer den riktar sig till. Ja, de är personer, med egna preferenser. Vill du skapa intresse hos dem får du beskriva dig själv på ett sätt som väcker intresse.

  • agentx9
    Anonym (Kåt på äldre) skrev 2015-05-29 16:38:07 följande:

    Varför e det så svårt att hitta mogen kvinna för lek i Södermanland. Söker efter kvinnor men har svårt att hitta dem, kom gärna med förslag på platser eller personer direkt;)


    Nu vet ju inte jag vad det är för ålder du letar efter.

    Men de flesta åldrar finns på dejtingsidor.
  • Anonym (annica)

    Vilken ålder = mogen? Själv antar jag att jag räknas till de övermogna.

  • Anonym (Hitta?)

    Lillskogen vid Båven, där hittar du alltid MINST sju åtta äldre kvinnor. Annars får du kanske prova Björntorps äldreboende.

  • Anonym (Kåt på äldre)

    [quote=75364651][quote-nick]Anonym (annica) skrev 2015-05-29 19:37:30 följande:[/quote-nick]

    Vilken ålder = mogen? Själv antar jag att jag räknas till de övermogna.

    [/

    Letar väl åldern 40-55. Sen beror det lite på vem personen är. Tar ju inte första bästa;) vet ju inte hur gammal du är?;)

  • Anonym (annica)
    Anonym (Kåt på äldre) skrev 2015-05-30 06:12:47 följande:
    [quote=75364651][quote-nick]Anonym (annica) skrev 2015-05-29 19:37:30 följande:[/quote-nick]
    Vilken ålder = mogen? Själv antar jag att jag räknas till de övermogna.
    [/

    Letar väl åldern 40-55. Sen beror det lite på vem personen är. Tar ju inte första bästa;) vet ju inte hur gammal du är?;)
    Har inga tips på var du ska söka, men vi finns. Jag är 55+2.
  • Anonym (Kåt på äldre)

    Vi?

    Var finns du då?:) kanske vi kan börja snacka här eller någon annanstans så får vi se vart det landar? Hoppas det låter intressant:)

  • Anonym (Kåt på äldre)
    AnnaZL skrev 2015-05-29 17:38:26 följande:

    Kan ju bara utgå från din tråd här, men tvärtemot vad du utgår ifrån är inte mogna kvinnor så desperata att de genast bokar in lek med vilken anonym person som helst som säger sig vara intresserad av en "mogen kvinna".

    Det är väldigt oattraktivt att bara säga "det här vill jag ha", utan att tänka på de som ska läsa det du skriver.

    Du får skriva en vettig kontaktannons som inte bara utgår från dina önskningar, utan även tar hänsyn till de personer den riktar sig till. Ja, de är personer, med egna preferenser. Vill du skapa intresse hos dem får du beskriva dig själv på ett sätt som väcker intresse.


    Sant men vill vara anonym i början för sen lära känna någon i lugn och ro och berätta mer om mig själv. E ju inte va hur desperat som helst men vill va lite försiktig:)
  • AnnaZL
    Anonym (Kåt på äldre) skrev 2015-05-31 09:11:56 följande:
    Sant men vill vara anonym i början för sen lära känna någon i lugn och ro och berätta mer om mig själv. E ju inte va hur desperat som helst men vill va lite försiktig:)
    Jo, men nu är du superanonym, inte ens en ålder, är du 13, 23 eller 33, tex?
    Det är det jag menar med att du inte alls tänker på den som ska läsa det du skriver. Letar du efter sex är det ju ganska grundläggande att uppge ålder, kroppsbyggnad och sexuella preferenser både på dig själv och den/de du söker.
  • Anonym (Kåt på äldre)
    AnnaZL skrev 2015-05-31 10:33:27 följande:

    Jo, men nu är du superanonym, inte ens en ålder, är du 13, 23 eller 33, tex?

    Det är det jag menar med att du inte alls tänker på den som ska läsa det du skriver. Letar du efter sex är det ju ganska grundläggande att uppge ålder, kroppsbyggnad och sexuella preferenser både på dig själv och den/de du söker.


    Jo det har du ju förstås rätt i, så det ber jag om ursäkt för.

    Men kan ju säga det nu att jag e 26:)
  • Anonym (hello)
    Anonym (Kåt på äldre) skrev 2015-05-29 16:38:07 följande:

    Varför e det så svårt att hitta mogen kvinna för lek i Södermanland. Söker efter kvinnor men har svårt att hitta dem, kom gärna med förslag på platser eller personer direkt;)


    Hur kan du vara kåt på äldre kvinnor? Dom är ju totalt värdelösa mot unga tjejer. 
  • Anonym (hello)

    Dessutom verkar du vara inne på person i gränslandet till att vara tanter. 

  • Anonym (annica)
    Anonym (honung) skrev 2015-05-31 15:38:00 följande:
    Badar du o så på somrarna Anonymannica.?
    Om det var mig du menade så solar jag gärna Drömmer. Varför undrar du?
  • Anonym (honung)
    Anonym (annica) skrev 2015-05-31 16:48:58 följande:

    Om det var mig du menade så solar jag gärna . Varför undrar du?


    Jo, menade dig.. Tänkte att det kan vara trevligt med sällskap.. En termos, ett nakenbad o lite surr.
  • Anonym (annica)
    Anonym (honung) skrev 2015-05-31 17:00:59 följande:
    Jo, menade dig.. Tänkte att det kan vara trevligt med sällskap.. En termos, ett nakenbad o lite surr.
    Ja nog surrar det (av nakna karlar) på nakenbaden. Östra Holmen är ju populärt.
  • Anonym (Kåt på äldre)
    Anonym (hello) skrev 2015-05-31 15:39:45 följande:

    Hur kan du vara kåt på äldre kvinnor? Dom är ju totalt värdelösa mot unga tjejer. 


    För att dem flesta yngre e så förbaskat bitchiga och står inte med fötterna på jorden
  • Anonym (Kåt på äldre)
    Anonym (annica) skrev 2015-05-30 10:23:51 följande:

    Har inga tips på var du ska söka, men vi finns. Jag är 55+2.


    Va du intresserad yngre kille? Lust att prata någon annanstans och lära känna varandra?
Svar på tråden Äldre kvinnor