• Anonym (?)

    Ser ni två streck?



    Som rubriken. . Ser ni två streck? :)
  • Svar på tråden Ser ni två streck?
  • Anonym (:))

    Japp! Så där har mina test sett ut till en början och sen blivit starkare. Grattis!

  • Anonym (?)

    Är det så? Har ju mixtrat med den. . Men kan ändå ana ngt. Men kändes mest som spökstreck. . Man blir ju knäpp till slut ????

  • Anonym (Vanligt)

    Nej,jag ser ingenting. Inte minsta lilla skugga av ett streck. Som vanligt på 90% av alla test som läggs ut här. Gravid kan du vara,men positivt test det där-icke. Jag grattar bara de där jag tydligt ser ett streck.

  • Anonym (:))

    Ja det blir man verkligen jag mixtrade aldrig med mina och var väldigt osäker de första dagarna för jag stirrade och stirrade tills jag trodde jag blivit galen. Men jag tyckte att jag aaaanade ett streck och det blev starkare och starkare. Om det är negativt ska det inte synas nånting alls vad jag förstått, iallafall inte på de jag hade (testlagret).

  • Anonym (?)
    Dasha skrev 2015-05-29 19:41:38 följande:

    ja ser två streck. men testa om ett par dagar.


    Har beställt nya test så på måndag är det på det igen :)
  • Anonym (?)
    Anonym (:)) skrev 2015-05-29 19:44:46 följande:

    Ja det blir man verkligen jag mixtrade aldrig med mina och var väldigt osäker de första dagarna för jag stirrade och stirrade tills jag trodde jag blivit galen. Men jag tyckte att jag aaaanade ett streck och det blev starkare och starkare. Om det är negativt ska det inte synas nånting alls vad jag förstått, iallafall inte på de jag hade (testlagret).


    Det syns ju svaagt när man inte mixtrar också. Men otroligt lite ;p har fått massa spök genom tiderna men här kan jag faktiskt se något. får helt enkelt sluta titta ikväll å testa på nytt på måndag! Får se om det blir samma som för dig :)
  • Anonym (:))
    Anonym (?) skrev 2015-05-29 22:14:58 följande:

    Det syns ju svaagt när man inte mixtrar också. Men otroligt lite ;p har fått massa spök genom tiderna men här kan jag faktiskt se något. får helt enkelt sluta titta ikväll å testa på nytt på måndag! Får se om det blir samma som för dig :)


    Jag håller tummarna! Jag tror jag började testa lite väl tidigt nu senast för det tog några dagar innan jag ens såg en liten stegring, men till slut kom den. Nu är jag i vecka 17 :) stort lycka till! Försök ha lite is i magen :)
  • Anonym (?)
    Anonym (:)) skrev 2015-05-29 23:16:12 följande:

    Jag håller tummarna! Jag tror jag började testa lite väl tidigt nu senast för det tog några dagar innan jag ens såg en liten stegring, men till slut kom den. Nu är jag i vecka 17 :) stort lycka till! Försök ha lite is i magen :)


    Häftigt :) hoppet är det sista som lämnar en ;) lycka till med allt! Skriver hur det går nästa vecka :)
Svar på tråden Ser ni två streck?