• Anonym (varför)

    Ni män som är otrogna, har ngn vid sidan om, varför är ni det?

    Ni män som varit otrogna eller har en annan kvinna, varför har ni det? Med handen på hjärtat.

  • Svar på tråden Ni män som är otrogna, har ngn vid sidan om, varför är ni det?
  • Anonym (varför)
    Anonym (japp) skrev 2015-05-29 21:27:36 följande:

    För att jag känner för det.


    Räcker inte din fru?
  • Anonym (japp)
    Anonym (varför) skrev 2015-05-29 21:28:15 följande:
    Räcker inte din fru?
    Nope.....
  • Anonym (varför)
    Anonym (japp) skrev 2015-05-29 21:37:23 följande:
    Nope.....
    Varför inte?
  • Anonym (japp)
    Anonym (varför) skrev 2015-05-29 21:50:43 följande:
    Varför inte?
    Hennes vagina är så uttjatad... jag måste få nått nytt o fräscht mellan varven
  • Anonym (varför)
    Anonym (japp) skrev 2015-05-29 21:54:46 följande:
    Hennes vagina är så uttjatad... jag måste få nått nytt o fräscht mellan varven
    Menar du allvar?
  • Anonym (japp)
    Anonym (varför) skrev 2015-05-29 21:56:16 följande:
    Menar du allvar?
    Ja.....
  • Anonym (spelare)

    När tillfälle ges så har jag inga skrupler. Mitt knullande har inget med min relation att göra och påverkar den minimalt. Ev så blir jag dessutom bättre hemmavid. Jag jagar inte fitta men känner igen när den erbjuds. Gillar jag det jag ser, hela förpackningen, så agerar jag. Min present till mig själv.

  • Anonym (lika för lika?)

    Ni som hittills svarat, är ni okej med om era fruar också vill 'variera' sig mellan varven?

  • Anonym (varför)
    Anonym (spelare) skrev 2015-05-29 22:09:04 följande:

    När tillfälle ges så har jag inga skrupler. Mitt knullande har inget med min relation att göra och påverkar den minimalt. Ev så blir jag dessutom bättre hemmavid. Jag jagar inte fitta men känner igen när den erbjuds. Gillar jag det jag ser, hela förpackningen, så agerar jag. Min present till mig själv.


    Men vad gör du om din fru kommer på dig, genom mobiltelefonen, sms, suspekta sk. möten osv?
Svar på tråden Ni män som är otrogna, har ngn vid sidan om, varför är ni det?