• Anonym (TS)

    Skulle du (kvinna) kunna suga andra?

    Sist med vännerna fick jag höra om ett så kallat gloryhole. En vägg med ett hål i där det då kommer ut en främmande mans kuk ur. Skulle du kvinna kunna tänka dig att ge en man oralsex på detta vis? Om din partner var med på det? Finns det verkligen på riktigt? Eller är det bara från filmer detta kommer?

  • Svar på tråden Skulle du (kvinna) kunna suga andra?
  • Anonym (..)

    Det finns på riktigt. Jag har fått för mig att det är vanligare i homosexuella kretsar och nej, jag skulle aldrig gå med på det.

  • Anonym (blä)

    Nä fy!
    Vet ju inte alls var den har varit o blaskat förut,

  • Armageddon

    Klart det finns på riktigt, bla på en del swingersklubbar. Vanligare dock att det inte är helt okända människor som deltar, mer att man vet exakt vem som man har sex med utav kanske 4-5 olika.

    Angående att man inte vet vart kuken varit innan, vet man ju knappast det även om man ser vem det är man har sex med, om det nu inte är ens kille/man

  • Anonym (Va...?)

    Absolut! Fram med drulen bara! Vilken j-a fråga....

  • Anonym (Okänslig)

    Hahaha, undrar mer om killar verkligen vågar stoppa in kuken i ett gloryhole. De har ju ingen aning om vem eller vad som finns på andra sidan. Kan ju lika gärna vara BussigaBosse som SunkAnna som finns på andra sidan. Kastrationsångesten hade nog varit överväldigande.

  • MammAmma

    Usch, nej verkligen inte! Gud vet vems kuk det är på andra sidan. Har ingen lust att suga av kåtBerra 58 år med gubbflint och gubbmage i jakten på kickar liksom. Och för er killars del; det är faktiskt oftare en annan snubbe på den mottagande sidan, bara så ni vet ;)

  • Anonym (personligt)

    För mig är avsugning intimt och personligt..

    Hade innte velat sugaa nån jag inte älskar.

    Alla e olika, jag är sån!

    Älskar dock att suga, ofta och mycket..

    Se hur han njuter och när han hänger sig till njutningen och sprutar- finns knappt bättre!

  • Anonym (no no)

    Aldrig. Skulle känna mig smutsig och ingen tandkräm i världen skulle få bort den känslan.

  • Anonym (T.S)
    MammAmma skrev 2015-05-30 13:45:12 följande:

    Usch, nej verkligen inte! Gud vet vems kuk det är på andra sidan. Har ingen lust att suga av kåtBerra 58 år med gubbflint och gubbmage i jakten på kickar liksom. Och för er killars del; det är faktiskt oftare en annan snubbe på den mottagande sidan, bara så ni vet ;)


    Jag håller med dig helt och hållet, men jag skulle ändå kunna göra det.
  • Anonym (snyggare än snyggast)
    MammAmma skrev 2015-05-30 13:45:12 följande:

    Usch, nej verkligen inte! Gud vet vems kuk det är på andra sidan. Har ingen lust att suga av kåtBerra 58 år med gubbflint och gubbmage i jakten på kickar liksom. Och för er killars del; det är faktiskt oftare en annan snubbe på den mottagande sidan, bara så ni vet ;)


    Hur vet du att det oftast är en man på andra sidan?
  • Mrs Okänd
    Anonym (snyggare än snyggast) skrev 2015-06-01 13:05:27 följande:
    Hur vet du att det oftast är en man på andra sidan?

    Klart att det är en man!
  • Anonym (T.S)
    Mrs Okänd skrev 2015-06-01 13:16:27 följande:

    Klart att det är en man!


    Men hur exakt kan man veta?
  • Anonym (Okänslig)
    Anonym (T.S) skrev 2015-06-01 13:21:57 följande:
    Men hur exakt kan man veta?
    Det märker du efteråt. Var det ditt livs bästa avsugning så var det med all säkerhet en man på andra sidan. GL!
  • Anonym (T.S)
    Anonym (Okänslig) skrev 2015-06-01 13:28:34 följande:

    Det märker du efteråt. Var det ditt livs bästa avsugning så var det med all säkerhet en man på andra sidan. GL!


    Ok, är män bra på det?
  • Anonym (Head)

    Det är inte helt ovanligt på dom kinkyfester jag varit på.
    En del tänder på tanken att inte veta vem som suger dom eller vem dom suger av.
    Det är helt frivilligt och för mig personligen finns det ingen tjusning i det.
    Men hell whatever rocks your boat. 

Svar på tråden Skulle du (kvinna) kunna suga andra?