• Anonym (Undrande!)

    Någon som vet!

    Är det någon som kan förklara för mig, har nu undrat över något i  ett par veckor nu.

    Har alltid varit nyfiken på trekant med k,m,m. ( är kvinna själv ). Så skulle jag få uppleva det, Fast det började med att dom gillade BDSM fast dom fick veta att jag inte var lagd riktigt åt det hållet. Men några grejer ville jag ändå pröva men det var inte grejen. Fråge ställningen var mer hur gör ni som har gjort samma sak? Hur behandlar ni kvinnan? Det som hände var att dom var mer intresserad av att stoppa kuken i munnen hela tiden, har inget emot oralsex men vill väldigt gärna ha något tillbaka. Efter denna upplevs tappade jag sugen helt på att pröva igen hade helst vilja få känna hur det kändes att få en dubbelmacka men det var det ju inte tal om. O hade väl hoppats på mer uppmärksamhet, men vet ju inte ska kanske vara så? Att ligga med öppen mun hela tiden? Killarna var hetro så det var inget pillande på varandra. Jag fick lite analsex med det var ingen som tog sig tid med det heller så det gjorde ju mer eller mindre ont hela tiden. Då fick jag säga stopp ordet. Vill helst bara seriösa svar för jag undra bara om det är så? eller om jag fick dålig erfarenhet första gången?

  • Svar på tråden Någon som vet!
  • lavendel

    Kanske ska kolla upp killarna mer och berätta för dem hur DU vill ja det! Är ju ändå du som får ta emot mestadels.

  • Anonym (Undrande!)

    Jo men det var väl det jag inte visste om jag skulle säga något. Dom hade ju pratat om jag var olydig skulle jag straffas visste inte om det inbar prat. Sedan när vi pratade innan om det så verkade det som guld och gröna skogar.

Svar på tråden Någon som vet!