• Anonym (TS)

    Har du någon destruktiv sida?

    Vad utlöser den och hur beter du dig då?

    Orsaken till att jag frågar är att jag fick höra att jag var väldigt självdestruktiv, förstår inte vad hen menade med det o ville heller inte förklara det.

  • Svar på tråden Har du någon destruktiv sida?
  • Anonym (Destmän)

    Jag har en förmåga att alltid hitta destruktiva män. Att leva i destruktiva förhållanden är min grej liksom. Tror inte någon annan med normalt beteende kan tycka om mig och att jag inte förtjänar bättre.

  • Anonym (sss)

    Även jag blir bara kär i män som inte är bra för mig. Så har gett upp det nu. Har även ätstörningar i perioder, även missbruk tidigare. 

    Sätter mig i situationer som är svårlösta och dåliga för mig för jag är impulsiv.

  • Anonym (..)

    Jag har en tendens att förstöra för mig när det börjar gå bra. Nu går jag på en utbildning. Uppsats som skulle in i början av månaden (som jag skjutit upp och inte ens börjat på) ..tenta på måndag och jag har inte öppnat böckerna på 3 veckor... Vet inte varför det blir så... antar att det räknas som destruktivt beteende iaf..

  • Anonym (sss)
    Anonym (..) skrev 2015-05-30 11:23:27 följande:

    Jag har en tendens att förstöra för mig när det börjar gå bra. Nu går jag på en utbildning. Uppsats som skulle in i början av månaden (som jag skjutit upp och inte ens börjat på) ..tenta på måndag och jag har inte öppnat böckerna på 3 veckor... Vet inte varför det blir så... antar att det räknas som destruktivt beteende iaf..


    Exakt detta har jag också gjort. Tänkte sätta igång idag, du?
  • Anonym (..)
    Anonym (sss) skrev 2015-05-30 11:32:59 följande:
    Exakt detta har jag också gjort. Tänkte sätta igång idag, du?
    Jag sitter med alla papper och böcker framför mig.. men sitter inne på FL istället... Nu är jag så stressad att det dessutom låser sig helt..
  • Anonym (sss)
    Anonym (..) skrev 2015-05-30 11:36:54 följande:
    Jag sitter med alla papper och böcker framför mig.. men sitter inne på FL istället... Nu är jag så stressad att det dessutom låser sig helt..
    Haha. Ja, här är jag med, igen.
Svar på tråden Har du någon destruktiv sida?