• Anonym (FM)

    Har feministiska män bättre självförtroende än patriarkala män?

    Jag tror minsann det.

  • Svar på tråden Har feministiska män bättre självförtroende än patriarkala män?
  • Fiona M

    Bättre självförtroende? Inte nödvändigtvis.

    Däremot tror jag feministiska män har bättre självkänsla.

  • Anonym (FM)
    Fiona M skrev 2015-05-30 14:28:46 följande:

    Bättre självförtroende? Inte nödvändigtvis.

    Däremot tror jag feministiska män har bättre självkänsla.


    What's the difference?
  • Anonym (FM)
    Anonym (sxe) skrev 2015-05-30 14:51:05 följande:

    Det finns inget som heter feministiska män.


    Vad heter det då?
  • fluu

    Nej, jag tror det beror på annat. Dock kan jag hålla med Fiona.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (sxe)
    Anonym (FM) skrev 2015-05-30 14:58:54 följande:
    Vad heter det då?
    Män är genetisk antifeminister. Även om dom säger sig vara feminister så är det enbart ett anat uttryck för förtryck.
  • Haskel

    Jag vill påstå att feministiska män generellt har sämre självförtroende och självkänsla.

    De män jag träffat eller sett som, varit feminister, har varit väldigt osäkra. Lidit av utanförskap och ibland mobbing. De har sökt sin tillflykt till feminismen och funnit vänner där. I grund och botten väldigt försiktiga män med dåligt självförtroende och dålig självkänsla.

  • Anonym (iii)
    Haskel skrev 2015-05-30 15:05:26 följande:

    Jag vill påstå att feministiska män generellt har sämre självförtroende och självkänsla.

    De män jag träffat eller sett som, varit feminister, har varit väldigt osäkra. Lidit av utanförskap och ibland mobbing. De har sökt sin tillflykt till feminismen och funnit vänner där. I grund och botten väldigt försiktiga män med dåligt självförtroende och dålig självkänsla.


    Detta!
  • Dr Nail
    Haskel skrev 2015-05-30 15:05:26 följande:

    Jag vill påstå att feministiska män generellt har sämre självförtroende och självkänsla.

    De män jag träffat eller sett som, varit feminister, har varit väldigt osäkra. Lidit av utanförskap och ibland mobbing. De har sökt sin tillflykt till feminismen och funnit vänner där. I grund och botten väldigt försiktiga män med dåligt självförtroende och dålig självkänsla.


    Yep.
  • Akua
    Anonym (sxe) skrev 2015-05-30 15:03:47 följande:

    Män är genetisk antifeminister. Även om dom säger sig vara feminister så är det enbart ett anat uttryck för förtryck.


    Eh va? Måste man vara kvinna för att vara feminist? Vad innebär då feminism för dig??
Svar på tråden Har feministiska män bättre självförtroende än patriarkala män?