• Anonym (Prusi­luskan­)
    Äldre 30 May 19:06
    1094 visningar
    18 svar
    18
    1094

    Något du inte gillar?

    Finns det något i ett utseende du verkligen inte gillar?
    Behöver inte vara just i ansiktet utan rent generellt.

    Jag har svårt för överdimensionerade magar hos män och något jag verkligen tycker är fult är när tandköttet syns när personen skrattat eller ler. Iaf när det syns mycket.

  • Svar på tråden Något du inte gillar?
  • Anonym (Traza­n)
    Äldre 30 May 19:15
    #1
    Anonym (Prusiluskan) skrev 2015-05-30 19:06:20 följande:

    Finns det något i ett utseende du verkligen inte gillar?
    Behöver inte vara just i ansiktet utan rent generellt.

    Jag har svårt för överdimensionerade magar hos män och något jag verkligen tycker är fult är när tandköttet syns när personen skrattat eller ler. Iaf när det syns mycket.


    Instämmer, tandkött är fruktansvärt fult
    "konstgjorda" onaturliga ögonbryn - ofta för mörka för att passa ansiktet är också så B
  • Äldre 30 May 19:18
    #2

    Jag har svårt för män med mustasch. Inte vackert någonstans.

  • Anonym (Lena)
    Äldre 30 May 19:20
    #3

    allt för smala killar har jag svårt för , när nyckelben och revben och höfter är tydliga under kläderna.    
    För stor mun funkar inte heller. Typ Mick Jagger.   Och åt andra hållet,  plufsiga ansikten med köttiga läppar blir ett nej nej . 

    I övrigt är det nog mest klädstilen som kan vara det som gör att jag dissar någon utseendemässigt. 

  • Äldre 30 May 19:25
    #4

    Blonderade brudar med mörk hårbotten och som gärna då har rakat bort ögonbrynen och satt något streck där istället  samt satt någon skit i läpparna är ju ingen större hit , för att vara snäll...


    Goodness me
  • Äldre 30 May 19:32
    #5

    hmm.. allmänt sunkigt och ofräscht yttre , det kroppsliga alltså. 

    Stripigt, flottigt och oklippt hår, glest skägg, oren hy med finnar , dålig andedräkt och dåliga tänder, oklippta naglar på händer o tår, osv. 

  • Anonym (Prusi­luskan­) Trådstartaren
    Äldre 30 May 19:51
    #6

    Intressanta kommentarer!
    De ofräscha gillar jag inte heller men det går ändå att på ett enkelt sätt att åtgärda.

    De hemska låtsasbrynen ja... de ska vi inte tala om!
    Tycker det är ok att förstärka dem om man har blonda ögonbryn men då absolut inte i svart, hellre en mjuk brun ton.

    Duckface är också gräsligt, med eller utan fyllning. Har sett exempel där fyllningen varit misslyckad också, oerhört gräsligt.

  • Äldre 30 May 20:01
    #7

    Tandkött och fejkögonbryn håller jag med om. För köttiga läppar eller för snåla läppar är inte så attraktivt. För smala människor (då menar jag riktigt tunna, på gränsen till anorektiska) är riktigt oattraktivt. Dålig hållning, överdimensionerad haka eller panna är inte heller snyggt. Skulle nog kunna komma på ännu mer, men jag vill ju inte att någon ska tro att jag är allt för ytlig

  • Äldre 30 May 20:09
    #8
    Brunhilde skrev 2015-05-30 20:01:48 följande:

    Tandkött och fejkögonbryn håller jag med om. För köttiga läppar eller för snåla läppar är inte så attraktivt. För smala människor (då menar jag riktigt tunna, på gränsen till anorektiska) är riktigt oattraktivt. Dålig hållning, överdimensionerad haka eller panna är inte heller snyggt. Skulle nog kunna komma på ännu mer, men jag vill ju inte att någon ska tro att jag är allt för ytlig


    Nej vem vill vara ytlig på detta seriösa forumDrömmer
    Kobenthet är faktiskt inte heller så attraktivt ..
    Goodness me
  • Äldre 30 May 20:10
    #9
    taquine skrev 2015-05-30 20:09:26 följande:
    Nej vem vill vara ytlig på detta seriösa forumDrömmer
    Kobenthet är faktiskt inte heller så attraktivt ..
    True! Män som är lite hjulbenta är däremot sjukt sexigt!
  • Anonym (Prusi­luskan­) Trådstartaren
    Äldre 30 May 20:14
    #10
    Brunhilde skrev 2015-05-30 20:01:48 följande:

    Tandkött och fejkögonbryn håller jag med om. För köttiga läppar eller för snåla läppar är inte så attraktivt. För smala människor (då menar jag riktigt tunna, på gränsen till anorektiska) är riktigt oattraktivt. Dålig hållning, överdimensionerad haka eller panna är inte heller snyggt. Skulle nog kunna komma på ännu mer, men jag vill ju inte att någon ska tro att jag är allt för ytlig


    Håller verkligen med!
    Orakade armhålor på kvinnor... *burr*

    Har sett att yngre män/killar rakar sina armhålor nu för tiden. Det tycker jag inte alls är nödvändigt men det gör inget heller om de gör det.
  • Äldre 30 May 20:18
    #11
    Anonym (Prusiluskan) skrev 2015-05-30 20:14:51 följande:
    Håller verkligen med!
    Orakade armhålor på kvinnor... *burr*

    Har sett att yngre män/killar rakar sina armhålor nu för tiden. Det tycker jag inte alls är nödvändigt men det gör inget heller om de gör det.
    Har ingen åsikt om kvinnors armhålor. Män som rakar armhålor, bröst och ben känns riktigt omanligt. Runt könet får det gärna vara ansat iaf.
  • Anonym (T)
    Äldre 30 May 22:16
    #12
    +1

    Orakade armhålor på båda könen tycker jag är äckligt. Överdrivet mycket smink blir fult. Det där med ögonbrynen håller jag också med om. Oftast är det bästa att vara så naturlig som möjligt så sett. Bodybuilders ser ju allmänt läskiga ut 8/.

  • Anonym (Prusi­luskan­) Trådstartaren
    Äldre 30 May 22:18
    #13
    Anonym (T) skrev 2015-05-30 22:16:36 följande:

    Orakade armhålor på båda könen tycker jag är äckligt. Överdrivet mycket smink blir fult. Det där med ögonbrynen håller jag också med om. Oftast är det bästa att vara så naturlig som möjligt så sett. Bodybuilders ser ju allmänt läskiga ut 8/.


    Aha, får jag fråga om din ålder?
    Jag tror nämligen att det där med hår eller inte under armarna på män är åldersrelaterat.

    Håller med om överdrivet smink men inte om bodybuilders. Solig
  • Anonym (T)
    Äldre 30 May 22:26
    #14
    Anonym (Prusiluskan) skrev 2015-05-30 22:18:57 följande:

    Aha, får jag fråga om din ålder?

    Jag tror nämligen att det där med hår eller inte under armarna på män är åldersrelaterat.

    Håller med om överdrivet smink men inte om bodybuilders.


    Javisst. Kvinna 28 år :)
  • Anonym (...)
    Äldre 31 May 07:46
    #15

    Fula, sneda, gula tänder! Huu.

  • Äldre 31 May 10:46
    #16

    Fetma

  • Äldre 31 May 16:01
    #17

    Tatueringar, dåligt färgat hår(värst är svart...), långa naglar.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (tycke­r)
    Äldre 31 May 17:05
    #18

    Dåliga tänder/tandkött. Skäggväxt. Skallighet. Hjulbenthet. Piercingar. Tatueringar. Magra ben i kombination med bred fyllig överkropp.


     


    Anonym (Prusiluskan) skrev 2015-05-30 19:06:20 följande:

    Jag har svårt för överdimensionerade magar hos män och något jag verkligen tycker är fult är när tandköttet syns när personen skrattat eller ler. Iaf när det syns mycket.


    Det tycker jag ser sött ut! Förutsatt att tandköttet är friskt. Stiff upper lip ser mindre bra ut. 


    Anonym (Prusiluskan) skrev 2015-05-30 20:14:51 följande:
    Håller verkligen med!
    Orakade armhålor på kvinnor... *burr*

    Orakade armhålor på kvinnor...  mumma!


    Anonym (Lena) skrev 2015-05-30 19:20:45 följande:

    allt för smala killar har jag svårt för , när nyckelben och revben och höfter är tydliga under kläderna.    
    För stor mun funkar inte heller. Typ Mick Jagger.   Och åt andra hållet,  plufsiga ansikten med köttiga läppar blir ett nej nej . 


    Stor mun och Köttiga läppar blir ett ja ja. Har inget emot plufsiga ansikten. 


    taquine skrev 2015-05-30 20:09:26 följande:
    Nej vem vill vara ytlig på detta seriösa forumDrömmer
    Kobenthet är faktiskt inte heller så attraktivt ..

    Kobenthet är absolut attraktivt, särskilt på tjockare tjejer. Men hjulbenthet...Urk! 

Svar på tråden Något du inte gillar?