• Anonym (ellell)

    exet umgås med MINA vänner!?

    Mitt ex dumpade mig i måndags :( vi brukade umgås mycket med min bästa vän o hennes pojkvän, vi hade alltid roligt ihop. Nu när det är slut vill han fortsätta umgås med dom o min bästa vän vill umgås med honom även fast jag förklarade att jag tyckte det va jobbigt om de umgicks nu när vi nyss gjort slut, sa att de kunde väl vänta ett tag tills jag åtminstone kommit över exet. Överreagerar jag? Det va ju igenom mig de lärde kännas, jag tycker det känns så fel o respektlöst. .. är det fel av mig eller av dom?

    Min vän har dessutom inte visat att hon finns o stöttar mig i denna svåra tid, hon skrev bara att det va bara för mig att höra av mig.om jag ville prata. Hade önskat att hon skrev o frågade hur jag mådde o kanske erbjöd sig att komma o umgås med mig, men nej. .. är det en riktig vän?

  • Svar på tråden exet umgås med MINA vänner!?
  • Anonym (ellell)

    Men det är ju genom mig de träffades

  • Långbenopluto
    Anonym (ellell) skrev 2015-05-30 21:08:42 följande:

    Men det är ju genom mig de träffades


    Det spelar väl ingen roll....!

    Du har väl inte ensamrätt på andra?
  • Anonym (svårt)

    Det är jättesvårt att stå mitt emellan ett par som gjort slut när man tycker om båda så jag förstår både dem och dig. Är hon din bästa vän så tycker man att hon borde fatta hur du mår just nu och ställa upp på dig. Även om hon inte vill ta ställning så är du hennes vän från början. Ganska respektlöst kan man tycka.

  • Olympia

    Jag tycker att det är rätt respektlöst att kräva att ens kompisar ska välja sida när ett par separerat.

Svar på tråden exet umgås med MINA vänner!?