• Anonym (TS)

    Fruktansvärd olycka med min dejt på tivoli igår

    Sedan en månad tillbaka har jag börjat dejta en underbar tjej. Jag börjar tycka om henne och hon verkar onekligen vara en bra tjej. Det kvittar för mig att hon bara har en arm. Den andra armen är konstgjord.

    Igår när vi var på dejt hände en sak som gör mig bekymrad. Vi promenerade ute. Sedan var hon tvungen att ta ett samtal på mobilen medan vi promenerade. Medan hon pratade i telefonen kom en stor fågel som satte sina stora klor runt hennes konstgjorda arm/hand med vilken hon höll telefonen med. Armen lotsade och fågeln flög iväg med hennes arm och telefon. Trots det fortsatte hon att prata som om hon hade kvar telefonen i örat, och hon låtsades som om ingenting... Hon frågade inte ens efter sin arm...

    Sedan gick vi på tivoli. Vi promenerade bland åkattraktionerna och under tiden vi gick berättade hon för mig om hur hon gör hemmagjord ägglikör. Vi var så inne i konversationen att vi råkade stå för nära åkattraktionen parisehjulet. Medan karusellen snurrade råkade olyckligtvis en stång fastna i hennes jacka vilket ledde till att hon drogs iväg med karusellen. Jag kunde se hur hon hängde och dinglade, snurrandes runt, i luften där hennes kläder fastnade på stången. När det var några meter kvar till marken så lotsade hon och hon ramlade platt ner på marken. Där kunde jag höra henne fortsätta berätta om sitt recept på ägglikör och hon låtsades som ingenting.....

    Påväg hem frågade jag om hon var okej i och med olyckan. Hon förstod först inte vad jag menade. Sedan sa hon att det var planerat, och att hon alltid åker parisehjul på det sättet.

    Vi gick sedan hem till mig och myste och hade det trevligt. Vi hade även sex.

    Men nu idag undrar jag varför hon betedde sig så. Kanske skäms hon? Ska jag kontakta henne och prata med henne?

  • Svar på tråden Fruktansvärd olycka med min dejt på tivoli igår
  • Kereza

    Fan, jag kände hur det bara ryyyste efter ryggraden när jag såg rubriken - redan vid rubriken så bara VISSTE jag vad det skulle vara.
    Klickade - och blev fan inte besviken - det här kan vara din bästa hittills TS - Grattis!

  • ThisIsMe

    Jag förstod redan innan jag klickade vad det var för slags tråd.


    Kul att se att du tagit upp det en notch, som man säger på svenska.

  • ThisIsMe
    viseversa skrev 2015-05-31 19:32:44 följande:

    Suck varför tröttnar du ALDRIG?


    Har du tröttnat menar du?
Svar på tråden Fruktansvärd olycka med min dejt på tivoli igår