• Anzil
    Äldre 2 Jun 10:15
    1632 visningar
    13 svar
    13
    1632

    När männen tar av sig tröjan - Het?

    Är det verkligen het/sexigt när män visar sin överkropp.

    Snyggt när män tar av sig tröjan?


    Exempelvis när man skall byta tröja, så kanske visa män inte är särskilt blyga av sig och tar av sig. Är det någonting som ni kvinnor skulle tycka det var trevligt?

    Även när de kanske tar av sig byxorna?  . .

    Låt oss säga en man vid en kropp som är smal och har lite muskler . .

    Jag är bara extremt nyfiken.

    Tack på förhand!
  • Svar på tråden När männen tar av sig tröjan - Het?
  • K grrl
    Äldre 2 Jun 11:02
    #1

    Jag tycker att det är sexigt, ja, men det beror lite på hur han är byggd. En del män är sexigare med kläder än utan.

  • Anzil
    Äldre 2 Jun 13:57
    #2
    K grrl skrev 2015-06-02 11:02:28 följande:

    Jag tycker att det är sexigt, ja, men det beror lite på hur han är byggd. En del män är sexigare med kläder än utan.




    Skulle detta kropp anses vara het, sexig eller snygg?

    Tack på förhand!
  • Äldre 2 Jun 14:00
    #3

    Det beror på kroppen och mannen. Är mannen någon jag är attraherad av så är det åt helvete sexigt, är det någon jag bara tycker ser bra ut tackar jag för ögongodiset i hemlighet, annars är jag rätt likgiltig :P

  • Anzil
    Äldre 3 Jun 19:58
    #4

    Svar till MammaAmma - Skulle man anse mig för att ha en aktrativ kropp?

    (Kan inte citera text för tillfället)

    Tack på förhand!

  • Anzil
    Äldre 6 Jun 15:50
    #5

    Skulle man säga att min manliga kropp är fin, snygg, het eller sexig?

    Tack på förhand!

  • evaeva­18
    Äldre 6 Jun 18:00
    #6

    jo när man ska sex och tröjan eller skjorta åker av och jeans är kvar lite så man själv får hjälp till ha ha

    men visst överkroppen ska ju kanske vara fin men där ju smaken delad som baken ha ha

  • evaeva­18
    Äldre 6 Jun 18:02
    #7
    Anzil skrev 2015-06-02 13:57:00 följande:
    Skulle detta kropp anses vara het, sexig eller snygg?

    Tack på förhand!
    nja det är fin kropp men kanske inte riktigt det jag tänder då tänder jag på stora muskulös lite hårig karls kroppar eller lite muskulös över kroppar med lite mage
  • K grrl
    Äldre 6 Jun 18:32
    #8
    Anzil skrev 2015-06-02 13:57:00 följande:
    Skulle detta kropp anses vara het, sexig eller snygg?

    Tack på förhand!
    Av mig? Varken eller. Du är fin, men du ser ut att vara väldigt ung och jag föredrar en kropp som ser lite äldre ut, plus att jag föredrar män som är ungefär lika vältränade som jag. Men smaken varierar ju, det finns många som inte gillar samma typ av män som jag gör nuförtiden. Min första man var smalare än dig och jag tyckte att han var jättefin.
  • Äldre 6 Jun 19:24
    #9
    Anzil skrev 2015-06-03 19:58:20 följande:

    Svar till MammaAmma - Skulle man anse mig för att ha en aktrativ kropp?

    (Kan inte citera text för tillfället)

    Tack på förhand!


    Fullt godkänt enligt mig.
  • Anzil
    Äldre 7 Jun 07:43
    #10
    K grrl skrev 2015-06-06 18:32:23 följande:
    Av mig? Varken eller. Du är fin, men du ser ut att vara väldigt ung och jag föredrar en kropp som ser lite äldre ut, plus att jag föredrar män som är ungefär lika vältränade som jag. Men smaken varierar ju, det finns många som inte gillar samma typ av män som jag gör nuförtiden. Min första man var smalare än dig och jag tyckte att han var jättefin.
    Detta tyckte jag var en väldigt bra sätt att öka sin självförtroende, samt se verkligheten, om man också skall utrycka det så. Så tack så mycket för din svar!

    Men låt oss säga såhär - Om en kvinna skulle bli intresserad av mig. Och då menar jag enbart för att hon bara vill ha en myskväll, och ha det lite trevligt i sängen (Antar att du förstår precis vad jag menar)

    Och så tar jag av mig tröja, så jag är bar överkropp.

    Skulle det finnas någon form av risk att det är avtändande, på grund av att min kropp är som den är?

    Tack på förhand!
  • K grrl
    Äldre 7 Jun 09:00
    #11
    Anzil skrev 2015-06-07 07:43:13 följande:
    Detta tyckte jag var en väldigt bra sätt att öka sin självförtroende, samt se verkligheten, om man också skall utrycka det så. Så tack så mycket för din svar!

    Men låt oss säga såhär - Om en kvinna skulle bli intresserad av mig. Och då menar jag enbart för att hon bara vill ha en myskväll, och ha det lite trevligt i sängen (Antar att du förstår precis vad jag menar)

    Och så tar jag av mig tröja, så jag är bar överkropp.

    Skulle det finnas någon form av risk att det är avtändande, på grund av att min kropp är som den är?

    Tack på förhand!
    Jag kan ju bara svara för mig själv, men om jag träffade någon som jag blev attraherad av, och han tog av sig sin tröja och såg ut som du, skulle jag inte finna det avtändande nej.
  • Anzil
    Äldre 7 Jun 12:12
    #12
    K grrl skrev 2015-06-07 09:00:01 följande:
    Jag kan ju bara svara för mig själv, men om jag träffade någon som jag blev attraherad av, och han tog av sig sin tröja och såg ut som du, skulle jag inte finna det avtändande nej.

    Okej!


    Positivt, positivt!

    Men finns det egentliga ''fel'' med min kropp?

    Jag menar: Jag VERKLIGEN älskar att jogga och styrketräna. Vilket jag gör varannan dag. Äter gott & hälsosamt.

    MEN! Jag har läst - Joggar man och tränar styrketräning. Så förebygger man inte muskler överhuvudtaget. Eller så går det segt att bygga upp de.

    Det enda positiva i det hela är att psyket och kroppen mår bra. Men det blir inga resultat av muskelbygge på det sättet. Inte lika fort som att gå på gymmet och enbart träna styrka i alla fall.

    Jag tränar inte gym. Utan jag joggar i det fria, vår, sommar, höst och vinter. Spelar ingen roll vilken årstid det är.

    Men betyder det att jag bör träna styrka i några månader, för att få det typiska muskellösa kroppen. Som alla verkar tycka att det är mer sexigt.

    Tack för svar!

    Känner mig egentligen lite fånig som frågar detta . ..Men jag har haft den frågan i mitt huvud rätt länge . . .

    Tack återigen för svar!

  • K grrl
    Äldre 7 Jun 12:48
    #13
    Anzil skrev 2015-06-07 12:12:18 följande:

    Okej!


    Positivt, positivt!

    Men finns det egentliga ''fel'' med min kropp?

    Jag menar: Jag VERKLIGEN älskar att jogga och styrketräna. Vilket jag gör varannan dag. Äter gott & hälsosamt.

    MEN! Jag har läst - Joggar man och tränar styrketräning. Så förebygger man inte muskler överhuvudtaget. Eller så går det segt att bygga upp de.

    Det enda positiva i det hela är att psyket och kroppen mår bra. Men det blir inga resultat av muskelbygge på det sättet. Inte lika fort som att gå på gymmet och enbart träna styrka i alla fall.

    Jag tränar inte gym. Utan jag joggar i det fria, vår, sommar, höst och vinter. Spelar ingen roll vilken årstid det är.

    Men betyder det att jag bör träna styrka i några månader, för att få det typiska muskellösa kroppen. Som alla verkar tycka att det är mer sexigt.

    Tack för svar!

    Känner mig egentligen lite fånig som frågar detta . ..Men jag har haft den frågan i mitt huvud rätt länge . . .

    Tack återigen för svar!


    Det finns väl egentligen inte fel på någon frisk kropp? 
    Om man läser mycket på Familjeliv - vilket jag gör - verkar det som om många män föredrar kvinnor som har lite hull. De har stora bröst, stora rumpor och lite mage. Jag är inte sådan. Jag är lång och smal och har platt mage med antydan till sexpack. Jag styrketränar och har synliga bröstmuskler, breda lats, runda muskulösa axlar och vältränade armar. Jag ÄLSKAR att styrketräna, och jag älskar att ha mer muskler än en tjej som, exempelvis, bara springer eller går på spinning. Jag skulle inte vilja förändra mig för att vara attraktiv för någon karl på FL.

    Jag har min målbild klar för mig, och det har jag haft rätt länge. När jag blev klar över hur jag ville se ut anpassade jag min träning efter det. För mig innebar det att sluta med all konditionsträning. Men... det är hur jag vill se ut, och inte någon annan. Det är för min egen skull jag gör det här. Och om du är nöjd med hur du ser ut och trivs så bra med att träna som du gör, så ska du givetvis fortsätta med det. Det tar mer än "några månader" att öka i muskelmassa, utan du tittar på ett par års konsekvent, målmedveten träning. Jag tror helt ärligt att man måste göra det för sin egen skull och inte för någon annans, för gör man det för någon annans skull kommer man att ge upp.
Svar på tråden När männen tar av sig tröjan - Het?