• bellasundstrom

    nojjig gravid symtom?

    Hej för 3 dagar sedan kom illamåendet å tröttheten som ett brev på posten.

    Jag har inte försökt bli gravid så tänkte inte mer på de. Trodde de bara va att ja tog i lite för mycket (flyttade)

    Nu har jag mått sådär i flera dagar, även fått tjocka vita flytningar (aldrig varit med om så tjocka förut) å de kommer typ massor. Även haft molande värk hela tiden först på höger sida i tjejmagen och nu i livmodern typ.

    Försökt känna efter tappen men är som en svamp där inne. Känns som mjukt å fluffigt typ.

    Idag ha ja upptäckt att jag ha väldigt fet hy och håret blir flottigt direkt. Även fått blemmor i ansiktet när ja rör där.

    Gjorde grav test i morse då bim är på fredag mem de va negativt. Har ett barn sen innan men minns inte att de va såhär då. Kan de va så att allt detta är gravid sytomer eller kan de vara något annat, något värre?

    Tack för svar :) att tillägga skulle ett plus på stickan vara de bästa som kan hända :)

  • Svar på tråden nojjig gravid symtom?
  • Copyjulia

    Vet inte hur länge sedan det var du hade BIM, men vid båda mina graviditeter har jag inte börjat må illa förrän i v 7 ungefär. 

    Min tapp har aldrig varit så stenhård som i början av graviditeterna, men det kan säkert vara olika. 

Svar på tråden nojjig gravid symtom?