• Nummer tre

    Plus på Stickan men mensliknande blödning

    Är idag på ÄL +12 och testade positivt i morse. Svagt men utan tvekan positivt. Nu har jag fått som mens men ändå inte. Mer sparsam och luktar inte mens (sorry). Vet att jag ska vänta några dagar och sen ta ett nytt test men vore intressant att höra om någon varit med om liknande och hur det gått.

  • Svar på tråden Plus på Stickan men mensliknande blödning
  • Nummer tre

    Men är inte det sent 12 dagar efter ÄL?


    attid89 skrev 2015-06-03 20:41:56 följande:

    Hört om flera som haft sk nidblödningar, tror jag det heter. Aldrig haft själv dock.


  • attid89
    Nummer tre skrev 2015-06-03 22:03:17 följande:

    Men är inte det sent 12 dagar efter ÄL?


    Ingen aning. Vet flera som blött lite då och då under första veckorna...
  • tystlängtan
    Nummer tre skrev 2015-06-03 19:54:47 följande:

    Är idag på ÄL +12 och testade positivt i morse. Svagt men utan tvekan positivt. Nu har jag fått som mens men ändå inte. Mer sparsam och luktar inte mens (sorry). Vet att jag ska vänta några dagar och sen ta ett nytt test men vore intressant att höra om någon varit med om liknande och hur det gått.


    De tre gångerna som jag har blivit gravid har jag haft blödningar innan BIM (precis som jag brukar ha innan jag får mens), fast sedan har mensen inte "kommit igång", utan istället slutat blöda. Den första slutade i tidigt missfall (i ca v.6), den andra slutade i världens finaste pojke och den tredje är för tillfället på väg in i v.8.
  • Nummer tre

    Tack

    Blöder idag med, men inte som riktig mens. Mycket mer sparsam och annan färg och ingen lukt.


    tystlängtan skrev 2015-06-03 23:24:12 följande:

    De tre gångerna som jag har blivit gravid har jag haft blödningar innan BIM (precis som jag brukar ha innan jag får mens), fast sedan har mensen inte "kommit igång", utan istället slutat blöda. Den första slutade i tidigt missfall (i ca v.6), den andra slutade i världens finaste pojke och den tredje är för tillfället på väg in i v.8.


  • Flansen

    Jag hade precis som du. Gjorde vul i vecka 5 och fick då höra att jag ev höll på att få missfall. Började blöda igen efter det och trodde jag fått MF. Gjorde vul i v 7 och då såg vi ett foster med ett pickande hjärta. Idag är jag i v 34 och har inte haft några fler komplikationer alls. :)

  • Nummer tre

    Vad härligt!

    Blödde du ungefär vid tiden då du skulle haft din mens?

    Jag testade nu på em men det visar lika svagt positivt som det igår morse


    Flansen skrev 2015-06-04 12:43:32 följande:

    Jag hade precis som du. Gjorde vul i vecka 5 och fick då höra att jag ev höll på att få missfall. Började blöda igen efter det och trodde jag fått MF. Gjorde vul i v 7 och då såg vi ett foster med ett pickande hjärta. Idag är jag i v 34 och har inte haft några fler komplikationer alls. :)


  • Flansen

    Jaa och några dagar efter :)

    Okej. Testa dig om någon dag igen. Ska inte säga för mkt men så länge det inte kommer mer blod så tror inte jag det är mf. Hoppas det går bra!


    Nummer tre skrev 2015-06-04 16:35:08 följande:

    Vad härligt!

    Blödde du ungefär vid tiden då du skulle haft din mens?

    Jag testade nu på em men det visar lika svagt positivt som det igår morse


Svar på tråden Plus på Stickan men mensliknande blödning